توقیف ۱۲۰۰ خودرو دودزا در پایتخت/ پلیس در حالت اماده باش برای برخورد با دلالان بازار ارز است

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۱:۰۹
کد خبر: ۹۳۱۳۹۸
توقیف ۱۲۰۰ خودرو دودزا در پایتخت/ پلیس در حالت اماده باش برای برخورد با دلالان بازار ارز است
سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در حاشیه سی و یکمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران از توقیف ۱۲۰۰ خودرو دودزا در پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در حاشیه سی و یکمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: پلیس امنیت و پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی در حالت آماده باش برای برخورد با دلالان ارز قرار دارند و با هیچ کدام از دلالان و کسانی که قصد برهم زدن نظام اقتصادی جامعه را داشته باشند، مدارا نمی کنیم.

رحیمی ادامه داد: پلیس با تمامی توان در روزهای آلودگی هوا پای کار بوده است و ۲۹ هزار خودرو دودزا را در تهران جریمه کرده است.

رئیس پلیس پایتخت با بیان این خبر که ۱۲۰۰ خودرو به علت دودزا بودن یا تولید آلایندگی توقیف و پلمپ شده اند و فک پلمب کرده و به تعمیرگاه ارسال شده اند، اظهار کرد: همچنین ۳ میلیون خودرو فاقد معاینه فنی بودند که پلاک این خودروها هم متعلق به تهران و هم متعلق به شهرستان بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح ساماندهی رانندگی با موتورسیکلت را در پایتخت با جدیت دنبال خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم سازوکار بهتری را برای رفتارهای غیرقانونی موتورسیکلت سواران بیاندیشیم.

نظر شما