مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان:

راه اندازی سامانه توانمند سازی سمن های جوانان از دی‌ماه

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۰:۰۳
کد خبر: ۹۳۱۶۲۳
راه اندازی سامانه توانمند سازی سمن های جوانان از دی‌ماه
سجاد سالک گفت: از ابتدای زمستان سال جاری، طرح ها، کارگاه ها و ایده های سمن ها از طریق سامانه توانمند سازی سمن های جوانان و به صورت الکترونیکی ثبت خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سجاد سالک، مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه کارگاه تخصصی آموزش سامانه توانمند سازی سمن های جوانان کشور، گفت: در حال حاضر و در آستانه روز جهانی داوطلبان، کارگاه 2 روزه آموزش کارشناسان مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان  در مشهد برگزار شد.

او افزود: این کارگاه یکی از مهم ترین و عملیاتی ترین کارگاه هایی است که در حال برگزاری است و  ادامه این طرح وابسته به این خواهد بود که نتیجه آن موفقیت آمیز باشد.

سالک با بیان اینکه از ابتدای زمستان سال جاری، طرح ها، کارگاه ها و ایده های سمن ها از طریق سامانه توانمند سازی سمن های جوانان و به صورت آنلاین ثبت خواهد شد، عنوان کرد: طبیعتا تغییر مکانیزم سامانه از سنتی به مدرن و استفاده از فناوری های نوین برای پیشبرد کار، به همان نسبت که فوایدی دارد، از پیچیدگی های خاص خود برخوردار است.

مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مهم ترین نیاز قبل از راه اندازی و استفاده از این سامانه، این است که آموزش کافی در این خصوص به کارشناسان داده شود، تصریح کرد: اکنون دیگر در فراخوان ها، فرمی به صورت کاغذی دریافت نمی‌شود و نیازی به حضور فیزیکی افراد در ادارات کل استانی نیست و هر فردی می‌تواند از دورترین نقطه به مرکز استان، از منزل یا محل کار، طرح خود را در سامانه ثبت کند. ضمن اینکه کارهایی مانند بررسی و تصویب طرح ها در شورای داوری و اعلام نتیجه و گزارش گیری پایانی نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

سالک ادامه داد: افراد عضو در شواری داوری در صورت رد کردن یک طرح باید دلایل قانع کننده ای برای آن بیاورند و تمامی این مراحل از سوی وزارت قابل نظارت و بررسی است. همچنین با اجرای این طرح از اعمال نظرهای سلیقه ای نیز تا حد زیادی کاسته خواهد شد و  در عین حال سرعت و نظارت بسیار بهترخواهد شد چرا که با داشتن کد رهگیری مخصوص هر طرح، می‌توانیم از وضعیت طرح در هر مرحله مطلع شویم.

گفتنی است؛ سامانه توانمند سازی سمن های جوانان، پیش از این توسط مقام عالی وزارت ورزش و جوانان رونمایی شده بود و حالا با برگزاری این کارگاه، سامانه وارد مرحله عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز