معلمان برای ۶ ساعت اضافه تدریس یک میلیون افزایش حقوق خواهند داشت!

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۴:۲۴
کد خبر: ۹۳۲۱۵۰
معلمان برای ۶ ساعت اضافه تدریس یک میلیون افزایش حقوق خواهند داشت!
وزیر آموزش و پرورش گفت: برای فرهنگیان فاقد مسکن با وزارت راه و شهرسازی توافق کردیم تا ۱۷۰ هزار فرهنگی در شهرها و روستاها صاحب خانه شوند. این توافق در سه سال اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن حاجی‌میرزایی، در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: سیاستهای دولتهای یازدهم و دوازدهم حمایت از فرهنگیان و بهبود منزلت معلمان بوده است. طی این سالها علاوه بر افزایش‌های سالیانه حقوق، حقوق فرهنگیان متمایز از افزایش‌های سالیانه طی سالهای ۹۳، ۹۵ و ۹۶ حدود ۱۴ درصد بیش از سایر کارکنان دولت به ردیف‌های فوق‌العاده شغل و فوق‌العاده ویژه فرهنگیان افزوده شد و از سال ۱۳۹۴ مرتبه‌ای از نظام رتبه‌بندی اجرا شد که با حدود بیش از ۱۰ درصد افزایش حقوق فرهنگیان همراه بود.

او افزود: در سال ۹۸ نظام رتبه‌بندی معلمان به صورت کامل به تصویب هیات وزیران رسید. در این نظام پیش‌بینی شد فرهنگیانی که بیش از دو سال سابقه کار دارند به عنوان آموزگار، دبیر، مربی پرورشی، مراقب سلامت، مشاور واحد آموزشی، مدیر و معاون مرکز آموزشی متناسب با صلاحیت‌های عادی و تخصصی در رتبه‌های اول تا پنج از امتیازات پیش‌بینی شده در نظام برخوردار می‌شوند که پیش‌بینی می‌شود به طور متوسط ۴۲۰ هزار تومان به حقوق آنان افزوده شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: همچنین پیش‌بینی شد تا معلمان با ۶ ساعت اضافه تدریس بتوانند حقوق بیشتری دریافت کنند. که این مبلغ با احتساب ۴۲۰ هزار تومان فوق‌الاشاره به یک میلیون تومان در ماه افزایش می‌یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز