احتمال جاری شدن سیلاب در هرمزگان

۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۱:۲۲:۰۴
کد خبر: ۹۳۲۶۹۷
احتمال جاری شدن سیلاب در هرمزگان
معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان اعلام کرد: بر اثر سامانه بارشی که از فردا شنبه بعداز ظهر در مناطق مختلف استان آغاز می شود، احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی پیش بینی شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ کیانوش عارفی، افزود:از فردا شنبه تا روز سه شنبه (بویژه روز یکشنبه تا صبح روز دوشنبه) رگبار باران و رعد وبرق و دربرخی نقاط هرمزگان تگرگ و وزش باد نسب شدید ومواج شدن دریا پیش بینی می شود.

وی بیان داشت: باتوجه به احتمال سیلابی شدن مسیل ها بویژه در شرق هرمزگان، توصیه می شود از قرارگیری در حاشیه رودخانه های فصلی خودداری شود.

این کارشناس هواشناسی هرمزگان یادآورشد: باتوجه به وزش باد به نسبت شدید جنوب شرقی در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو و وزش باد به نسبت شدید شمال غربی در روزهای دوشنبه و سه شنبه، تمهیدات لازم در رفت وآمدهای دریایی صورت گیرد.

عارفی ادامه داد: امروز جمعه نیز وضعیت جوی و دریایی نسبت پایداری در هرمزگان خواهیم داشت و وضعیت برای رفت وآمدهای دریایی مناسب پیش بینی می شود.

وی گفت: اما از اواخر امشب و اوایل فردا شنبه با وزش بادهای نسبت شدید جنوب شرقی در مناطق دریایی وضعیت دریا مواج پیش بینی می شود.

عارفی بیان داشت: توصیه می شود قایق های سبک و صیادی در این مدت از رفت و آمدهای دریایی به جد خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان هرمزگان صورت پذیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز