قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی:

بیشتر زمین‌های مشهد در اختیار آستان قدس نیست/ فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مشهد بی‌نظیر است

۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۷:۴۶
کد خبر: ۹۳۲۸۲۴
بیشتر زمین‌های مشهد در اختیار آستان قدس نیست/ فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مشهد بی‌نظیر است
مصطفی خاکسار با اشاره به تعاملات میان مجموعه مختلف به آستان قدس رضوی گفت: بیشتر زمین‌های مشهد در اختیار آستان قدس رضوی نیست و این زمین‌ها طی سالیان اخیر کاهش پیدا کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مصطفی خاکسار قهرودی، قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی، در جریان بازدید از اولین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری در مشهد گفت: آستان قدس به دلیل وقف‌های زیادی که انجام شده، مسئولیت زیادی در حوزه بهره‌برداری برعهده دارد تا انجام برنامه‌ها منجر به ارائه خدمت شایسته شود.

او افزود: سرمایه‌گذاری دارای دو بعد مالی و معنوی است و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مشهد بی‌نظیر است و از این نمایشگاهی که برگزار شده بسیار خوشحالیم.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی در رابطه با خدمات این مجموعه برای سرمایه‌گذاری و افزایش اشتغال اظهار کرد: از خوبی‌های استان خراسان رضوی تعامل مسئولین مختلف استانی است.

او ادامه داد: اتفاقاتی که رخ می‌دهد در گرو همراهی همه مسئولان با یکدیگر است. مسئولان در مشهد احساس می‌کنند در یک دستگاه و یک بخش کار می‌کنند.

خاکسار گفت: از شهردار مشهد و استاندار خراسان رضوی هم تشکر می‌کنم. این هماهنگی‌ها و تفاهمات مجموعه‌ها باعث شده تا اتفاقات خوبی رقم خورده و منجر به رضایت زائر و مجاوران شود.

او همکاری میان شهرداری و آستان قدس رضوی را خوب ارزیابی کرد و گفت: چند شب گذشته جلسه‌ای برگزار شد و بهانه و دلیل اصلی تشکیل جلسه تقویت و مناسب سازی خدمات به زائرین بود.

خاکسار تصریح کرد: آنچه می‌بینیم حرکت سریع به سمت نزدیک شدن نقطه نظرات مسئولان مختلف به یکدیگر است تا این تعاملات به ارائه خدمات تبدیل شود.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد یکی از تفاوت‌های اصلی شهر مشهد با سایر شهرها در این است که در این شهر زمین‌های موجود شهری بیش از آنکه در اختیار شهرداری باشد در اختیار آستان قدس و اداره اوقاف است، گفت: نه؛ بیشتر زمین‌های مشهد در اختیار ما نیست و این نسبت در طول زمان کاهش یافته است.

وی ادامه داد: در طول سال‌های گذشته بیشتر زمین‌های آستان قدس در مشهد زیر بار مصرف رفته و برای کمک به شهر و اجرای پروژه‌های شهری مورد استفاده قرار گرفته است.

خاکسار تاکید کرد: بخشی از زمین‌هایی که در اختیار آستان قدس رضوی بوده در قالب مقررات و قراردادهای قانونی تبدیل به خدمات عمومی و ارزش افزوده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز