آمادگی شهرداری تهران برای همکاری در تامین ایمنی شبکه گاز تهران

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۹:۳۶:۳۴
کد خبر: ۹۳۲۹۶۶
آمادگی شهرداری تهران برای همکاری در تامین ایمنی شبکه گاز تهران
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آمادگی شهرداری تهران برای همکاری با شرکت گاز استان تهران در تامین ایمنی شبکه گاز تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ کرمی محمدی به همراه مدیرعامل شرکت گاز استان تهران و رئیس مرکز تحقیقات راه و شهرسازی از پروژه های مقاوم سازی شرکت گاز استان تهران بازدید کرد.

این بازدید در راستای همکاری میان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و شرکت گاز استان تهران با توجه به برنامه های مقاوم سازی و کاهش خطرپذیری تاسیسات گاز رسانی شهر تهران انجام شد و بر این اساس نمونه ای از ایستگاههای مقاوم سازی شده و مجهز شده به سیستم شتابنگاری و قطع خودکار گاز و  مرکز پشتیبانی مدیریت بحران شرکت گاز استان تهران و همچنین ساختمان کنترل مرکزی مورد بازدید قرار گرفت.

کرمی محمدی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در حاشیه این بازدید طی نشستی با مسئولین و مدیران شرکت گاز استان تهران و رئیس مرکز تحقیقات راه و شهرسازی با اشاره به تاثیرات این اقدامات بر جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی ناشی از زلزله مانند آتش سوزی و در نتیجه حفظ جان شهروندان از آمادگی شهرداری تهران برای همکاری با شرکت گاز استان تهران در تامین ایمنی شبکه گاز تهران خبر داد.

کرمی محمدی افزود: این همکاری در راستای اجرایی نمودن تفاهم نامه همکاری مشترک میان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و شرکت ملی گاز استان تهران انجام می شود و امیدواریم تا پایان سال 1399 به نتایج مثبت در حوزه کاهش خطرپذیری تاسیسات گاز رسانی در برابر مخاطرات منجر شود.

همچنین در این نشست در خصوص هم افزایی اقدامات مرتبط در حوزه کاهش خطرپذیری و مدیریت بحران تاسیسات گازرسانی بحث و تبادل نظر گردید.

نظر شما