خدرویسی خبر داد؛

پرداخت کمک هزینه ازدواج به دانشجویان کمیته امداد

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۱:۳۶:۳۷
کد خبر: ۹۳۳۰۶۹
پرداخت کمک هزینه ازدواج به دانشجویان کمیته امداد
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد از ارائه کمک‌هزینه و هدیه ازدواج به دانشجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حسین خدرویسی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره)، اظهار کرد: ۷۸ هزار و ۷۵ دانشجو در کشور تحت پوشش کمیته امداد هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با بیان اینکه از این تعداد حدود ۵۲ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی، ۵۵۰۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و حدود هزار نفر در مقطع دکترا در حال تحصیل هستند، گفت: برخی از دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته تحصیل می‌کنند.

خدرویسی افزود: کمیته امداد علاوه بر پرداخت کمک هزینه تحصیلی، کمک هزینه شهریه دانشگاه را نیز به دانشجویان تحت حمایت پرداخت می‌کند.

او تصریح کرد: ۵۲ هزار نفر از این دانشجویان دختر و ۲۶ هزار نفر پسر هستند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد با بیان اینکه ۱۸ هزار دانشجوی تحت حمایت در دانشگاه‌های دولتی و ۱۶ هزار نفر در دانشگاه آزاد اسلامی در حال تحصیل هستند، عنوان کرد: مابقی دانشجویان تحت حمایت در سایر مراکز از جمله پیام نور مشغول به تحصیل هستند.

او افزود: ۷۴ هزار نفر از دانشجویان تحت حمایت مجرد و حدود چهار هزار نفر متاهل هستند.

خدرویسی با بیان اینکه علاوه بر پرداخت هزینه‌های تحصیلی و کمک‌هزینه شهریه به دانشجویان، مبلغ ۱۰ میلیون تومان وام دانشجویی نیز به دانشجویان تحت حمایت پرداخت می‌شود، تاکید کرد: از دیگر خدمات کمیته امداد به دانشجویان، کمک‌هزینه و هدیه ازدواج است که به منظور تشویق دانشجویان به سنت حسنه ازدواج ارائه می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز