در هند اتفاق افتاد:

کشته شدن ۴۰ نفر در آتش سوزی وحشتناک یک کارخانه!

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۹:۴۴
کد خبر: ۹۳۳۵۳۳
کشته شدن ۴۰ نفر در آتش سوزی وحشتناک یک کارخانه!
به گفته مقامات رسمی بیش از 30نفر در یک آتش سوزی گسترده در کارخانه‌ای در دهلی، پایتخت هند کشته شده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ این آتش‌سوزی در ساعات اولیه روز یکشنبه صبح در قسمت قدیمی شهر بوقوع پیوست و خودروهای آتشنشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته نیروهای امدادی صدها نفر از کارگران در ساختمان‌های چندین طبقه این کارخانه در آن زمان در خواب بودند و همین امر امکان بالا بردن تلفات انسانی این آتش سوزی را بیشتر کرده است.

آمیت شاه، وزیر کشور هند این حادثه را "از دست دادن تاسف‌بار جان‌های گرانبها" توصیف کرده است.نارندرا مودی، نخست وزیر هند گفته است که مقامات و مسئولان "تمامی امکانات و خدمات را برای کنترل این آتش سوزی در محل در اختیار خواهند داشت".

آتش‌نشانان در دهلی در ساعت ۵:۲۲ صبح برای اولین بار نسبت به وقوع این آتش سوزی مطلع شدند.محلی که این کارخانه در آن واقع شده در نقطه‌ای از شهر قرار دارد که مغازه‌ها و کارگاههای کوچک بسیاری در آن قرار دارند و راههای باریکی برای دسترسی به محل حادثه وجود دارد، همه این مسئله موجب شد تا دسترسی به محل حادثه سخت‌تر شود.

تا ساعت ۹ و نیم صبح حداقل ۵۶ به بر اثر این حادثه به بیمارستان منتقل شدن.مسئول اداره آتش نشانی هند به یک رسانه محلی گفته است که اکثر کسانی که بیمارستان منتقل شده‌اند "براثر استشمام دود در حالت بیهوشی بوده‌اند".

هنوز دلیل اصلی بروز این حادثه آتش سوزی مشخص نشده و تحقیقات در این خصوص در حال انجام است.

نظر شما
پرونده ویژه