مافیای کودکان زباله گرد+ عکس

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۴:۱۸:۴۸
کد خبر: ۹۳۳۸۲۳
مافیای کودکان زباله گرد+ عکس
مافیای زباله در روز روشن از کودکان زباله خریداری می‌کنند و این افراد را تشویق به جمع‌آوری پسماند از کف خیابان‌های تهران می‌کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ برخی از کودکان که این روزها برای داشتن درآمد به زباله‌گردی روی آورده‌اند را هر روزه در خیابان‌های تهران می‌بینیم. بسیاری از متخصصان عنوان می‌کنند این کودکان تحت حمایت مافیای بزرگ پسماند هدایت می‌شوند و این مافیا کودکان را برای داشتن درآمد اندک مجبور به جمع‌آوری زباله‌های مخازن می‌کنند.

این کودکان که عموما اتباع خارجی هستند، در تمام ساعات شبانه‌روز با داشتن کیسه‌ای بر پشت تا کمر داخل سطل‌های زباله می‌روند. مافیای زباله بنا به گفته فعالان محیط زیست مانع اصلی تفکیک زباله از مبدا تغییر در روند بازیافت زباله است.

هدایت کودکان زباله گرد امری مشهود در حوزه زباله است. این هدایت در کف خیابان‌های تهران اتفاق می‌افتد و هیچ چیز تغییر نمی‌کند. زباله را از کودک خریداری و در آخر شب با کامیون‌های بزرگ کودکان را از اقصی نقاط پایتخت جمع‌آوری می‌کنند. حال این مافیا در روز روشن مقابل چشمان شهروندان در حال تردد هستند و هیچ مانعی برای آنان وجود ندارد.

4444

 

نظر شما