باران در راه ایران

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۰:۲۱
کد خبر: ۹۳۴۴۷۲
باران در راه ایران
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی روز پنج شنبه ۲۱آذر از بارش باران و برف در برخی مناطق کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ صادق ضیاییان، اظهار کرد: امروز ۱۹ آذر در جنوب و جنوب غرب بارش باران گاهی با رعد و برق و در استانهای آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می‌شود. همچنین فردا ۲۰ آذر در نیمه جنوبی کشور بارش باران گاهی همراه با رعد و برق خواهیم داشت و در دامنه‌های زاگرس مرکزی در کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، قزوین و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران و برف و در سواحل دریای خزر بارش باران دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که طی روز پنج شنبه ۲۱ آذر در شمال و شرق کشور بارش پراکنده خواهیم داشت، تصریح کرد: از اواخر وقت این روز با نفوذ سامانه بارشی از غرب کشور در مناطقی از غرب و جنوب غرب بارش پراکنده باران آغاز می‌شود. طی روز جمعه ۲۲ آذر سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب تقویت می‌شود و در بعدازظهر در بیشتر مناطق کشور فعال خواهد بود و تمام بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف و در مناطق جنوبی سبب رعد و برق و وزش باد شدید موقت می‌شود.

نظر شما
پرونده ویژه