شهردار تهران:

لزوم خروج صنعت از شهر/ افتتاح دو پروژه در یک هفته نتیجه تصمیم گیری مدیران است

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۰:۵۵:۱۲
کد خبر: ۹۳۴۵۳۵
لزوم خروج صنعت از شهر/ افتتاح دو پروژه در یک هفته نتیجه تصمیم گیری مدیران است
پیروز حناچی در جریان افتتاح و بهره برداری از ۴۸ پروژه شهری منطقه ۲۱ با بیان اینکه امروزه باید صنعت از شهر خارج شود از افتتاح دو پروژه شهری طی یک هفته اخیر خبر داد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پیروز حناچی، شهردار تهران در جریان بهره برداری از ۴۸ پروژه شهری در منطقه ۲۱ گفت: منطقه ۲۱ در تهران جز مناطق خاص است . این منطقه بخش عمده‌ای از صنعت را به خود اختصاص داده است.

او افزود: سه حوزه در شهرداری در حوزه مختلف در دنیا متاثر کرده است خروج صنعت از شهر یکی از آنها است. حضور صنعت در شهر دیگر به صرفه نیست.

حناچی ادامه داد: صنعت فرصت و تهدیدهایی دارند فرصت اینکه بخش‌های زیادی از حوزه شهر خارج می‌شوند و تهدید آنکه اگر برای آن فکری نشود می‌تواند به این معضل تبدیل شود.

او افزود: دوم اینکه سرمایه‌گذاری و سوم تمرکززدایی و واگذاری اختیارات بیشتر اهمیت زیادی دارد.

حناچی در رابطه با خروج حوزه صنعت از شهر گفت:  فرهنگسرای بهمن یکی از این میان است.

شهردار تهران یادآور شد: در طول این هفته دو پروژه افتتاح کردیم که نتایج تصمیم‌گیری‌ها مدیران است و به جرأت مدیران برای حل مشکلات شهر اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

او با بیان اینکه در شرایط سخت قرار داریم بیان کرد : امیدوارم با پشتیبانی از اعضای شورای شهر این شرایط را پشت‌سر بگذاریم و پروژه هایی که تا کنون افتتاح نشده است  با تدبیر به بهره برداری برسد. امیدوارم افتتاح پروژه‌های شهری بیشتر مذاق بیاید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز