با هدف شناسایی استعدادهای محلات؛

برگزاری افتتاحیه لیگ فوتبال کودکان آینده ساز

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۲:۲۶
کد خبر: ۹۳۴۶۹۰
برگزاری افتتاحیه لیگ فوتبال کودکان آینده ساز
آیین افتتاحیه نخستین دوره لیگ فوتبال کودکان آینده ساز مناطق 22گانه شهرداری تهران برگزارمی شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ این مراسم با رویارویی تیم های "کودکان آینده ساز منطقه 12" و "بلندهمتان کوتاه قامت" آغاز خواهد شد.

محمد مومنی، مسئول استعداد یابی فوتبال محلات و اقشار سازمان در این خصوص اظهار داشت: مسابقات لیگ فوتبال کودکان آینده ساز، با همکاری مشترک سازمان ورزش، منطقه 12 شهرداری و پویش صعود، در رده سنی 11 تا 16 سال،  انجام می پذیرد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، آیین افتتاحیه با دعوت از شهرداران و معاونین اجتماعی مناطق 22 گانه در مجموعه شهید هرندی برگزار می شود.

این ملی پوش سابق کشورمان هدف از برگزاری لیگ فوتبال- جام کودکان آینده ساز - را، شناسایی استعدادهای فوتبال و امکان راهیابی آن ها به تیم های باشگاهی کشوری برشمرد و افزود: در این راستا، سازمان ورزش از آکادمی فوتبال باشگاه های پرسپولیس، استقلال، پیکان، سایپا، راه آهن، بانک ملی و ... برای حضور در این رقابت ها و شناسایی استعدادها دعوت به عمل آورده است.

افتتاحیه مسابقات یادشده، روز چهارشنبه 20 آذرماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی منطقه 12 برگزار و رقابت ها از روز پنجشنبه، 28 آذرماه، به طور رسمی آغاز می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز