جزئیات رای صادره نجفی هنوز ابلاغ نشده است

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۱:۱۸:۱۵
کد خبر: ۹۳۵۰۷۸
جزئیات رای صادره نجفی هنوز ابلاغ نشده است
وکیل محمدعلی نجفی از صدور حکم محکومیت موکلش خبر داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ حمیدرضا گودرزی گفت:​ بر اساس رای ثبت شده در سامانه ثنا برای محمدعلی نجفی، درباره قتل عمد و نگهداری سلاح، حکم محکومیت صادر شده است.

وی گفت: رای صادره و جزئیات آن هنوز به بنده ابلاغ نشده است و اگر هم محکومیت حبس ۶ یا ۵ سال که در رسانه‌ها اعلام شده، صحت داشته باشد به رای صادره اعتراض می‌کنیم.

این وکیل دادگستری تصریح کرد:​ بر اساس این رای، دادگاه استدلال کارشناسان را مبنی بر این که گلوله غیرمستقیم شلیک شده را قبول نکرده است.

دادگاه‌های علنی رسیدگی به پرونده این قتل، در روز‌های ۲۲، ۲۶ و ۳۱ تیر در سه جلسه و با حضور اولیای دم، متهم و وکلای طرفین پرونده در شعبه نهم کیفری یک استان تهران و به ریاست قاضی محمدی کشلوکی برگزار شد.

قاضی کشکولی، محمد علی نجفی را در مهلت قانونی پس از برگزاری دادگاه به قصاص محکوم کرد و در نهایت ۲۳ مرداد امسال مسعود استاد، برادر میترا استاد با انتشار متنی در صفحه شخصی خود، از گذشت خانواده اش برای قصاص نجفی خبر داد.

با اعتراض به رای صادره از سوی وکلای نجفی، دیوان عالی کشور پرونده را به شعبه رسیدگی کننده ارجاع داد و این شعبه نیز در روز‌های ششم و نهم آذر امسال در دو جلسه علنی، ​ابهامات مطرح شده را با حضور کارشناسان اسلحه و پزشکی قانونی بررسی کرد و در نهایت در مهلت قانونی حکم صادر شده است.

منبع:صدا و سیما

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز