پس از دستور جهانگیری برای تسریع در موضوع ثبت شناسه سمن‌ها صورت گرفت؛

تشکر تندگویان از توجه دولت و شخص معاون اول به حوزه جوانان

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۱:۳۶:۴۷
کد خبر: ۹۳۵۵۴۷
تشکر تندگویان از توجه دولت و شخص معاون اول به حوزه جوانان
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از توجه ویژه دکتر جهانگیری به حوزه جوانان تشکر کرد و گفت: امیدوارم با دستور معاون اول رییس جمهور، ثبت شناسه سمن‌های جوانان تسریع شود تا این نهادهای مدنی جوانان بتوانند فعالیت‌های اجتماعی خود را گسترش دهند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور دیروز طی دستوری از وزرای کشور و ورزش و جوانان خواست تا نسبت به تسریع موضوع ثبت شناسه سمن‌های جوانان اقدامات لازم را انجام دهند.

محمد مهدی تندگویان از توجه ویژه دکتر جهانگیری به حوزه جوانان تشکر کرد و افزود: این دستور نشان از توجه دولت و شخص معاون اول به حوزه جوانان دارد که شایسته تقدیر است.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: جهانگیری همیشه به حوزه جوانان توجه خاصی داشته و در اکثر اتفاقات بزرگ و ملی حوزه جوانان از جمله تشکیل مجمع ملی سمن‌های جوانان، تشکیل شورای عالی جوانان و همین موضوع ثبت شناسه سمن‌های جوانان حضور فعال و توجه زیادی داشته و دستورات لازم را برای تسریع امور صادر کرده اند.

تندگویان موضوع ثبت شناسه سمن‌های جوانان را مهم برشمرد و افزود: با ثبت شناسه، سمن‌های حوزه جوانان هویت رسمی پیدا می‌کنند و از آنجایی که این سمن‌ها در حوزه‌های مختلف اجتماعی فعالیتهای موثری دارند و همچنین به ایجاد اشتغال کمک زیادی می کنند، با ثبت شناسه به راحتی می توانند با نهادهای مختلف دولتی و غیر دولتی وارد قرارداد شوند و فعالیت‌های اجتماعی خود را گسترش دهند.

او در پایان گفت: امیدوارم با دستور معاون اول رییس جمهور، ثبت شناسه سمن‌های جوانان تسریع شود و خون تازه ای در رگ سمن‌ها جریان پیدا کند تا جوانان بیشتری جذب این نهادهای مدنی شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز