مناف هاشمی:

افزایش عوارض نوسازی در صحن مجلس شورای اسلامی تصویب شد 

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۲۰:۳۲:۲۱
کد خبر: ۹۳۵۶۸۷
افزایش عوارض نوسازی در صحن مجلس شورای اسلامی تصویب شد 
مشاور شهردار تهران از تصویب افزایش عوارض نوسازی در لایحه «درآمدهای پایدار شهرداری ها و دهیاری های کشور» خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مشاور شهردار تهران در توسعه درآمد پایدار از تصویب افزایش عوارض نوسازی در لایحه «درآمدهای پایدار شهرداری ها و دهیاری های کشور» خبر داد و گفت: تصویب این لایحه درآمد شهرداری ها را تثبیت و در نتیجه شهر فروشی را کاهش می دهد.

 سید مناف هاشمی با اعلام این خبر گفت: بند 5 لایحه «درآمدهای پایدار شهرداری ها و دهیاری های کشور» امروز در صحن مجلس شورای اسلامی بررسی و تصویب شد. با تصویب این بند عوارض نوسازی از 1.5 درصد به 2.5 درصد افزایش پیدا کرد.

وی افزود: این بند به عنوان یکی از بهترین کدهای درآمدی شهرداری های کشور و کلان شهرها است که براساس قیمت منطقه ای املاک تعیین و در فیش عوارض نوسازی قید می شود.

 مشاور شهردار تهران در توسعه درآمد پایدار ضمن تشکر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با تصویب این بند به پیشگیری از شهر فروشی کمک کردند، عنوان کرد: تصویب این لایحه درآمد شهرداری ها را تثبیت و در نتیجه شهر فروشی را کاهش می دهد.

گفتنی است لایحه «درآمدهای پایدار شهرداری ها و دهیاری های کشور» یکی از لوایحی است که شهرداری ها از سال ۶۲ منتظر بودند به مجلس راه پیدا کند و با تلاش بسیار با طرح دو فورتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صحن راه پیدا کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز