اعطای اعتبار نامه اعضای مجمع استانی سمنهای جوانان

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۴۷:۳۸
کد خبر: ۹۳۶۲۳۱
اعطای اعتبار نامه اعضای مجمع استانی سمنهای جوانان
آیین اعطای اعتبارنامه اعضای مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان چهارمحال و بختیاری با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و انتخابات استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ معاون سیاسی، اجتماعی و انتخابات استاندار در نشست با اعضای مجمع تشکل های مردم نهاد این استان گفت: مطالبه گری به حق و قانونی، پیگیری نیازهای قشر جوان، تقویت روحیه مشارکت اجتماعی و نخبه پروری از ضروری ترین فعالیت های تشکل ها است.

جعفر مردانی در نشست با مدیر کل، مسئولین این اداره و اعضای جدید مجمع سازمان های مردم نهاد استان افزود: به لزوم فعالیت تشکل ها اعتقاد قلبی دارم زیرا مهمترین نقش را در توسعه اجتماعی و پیشرفت جامعه می توانند داشته باشند.

مردانی، گسترش کیفی، اثر بخشی، پرهیز از تمرکز فعالیت ها در مرکز استان، آموزش و توانمند سازی تشکل ها را بسیار ضروری عنوان و گفت: سمن ها باید چتر فعالیت خود را در تمامی زمینه ها باز کنند و به عنوان بازوی اجرایی دستگاه ها نقش آفرینی ویژه خود را داشته باشند.

معاون سیاسی، اجتماعی و انتخابات استاندار بر لزوم همراهی بیشتر مدیران با تشکل ها تاکید و گفت: مدیران باید پاسخگوی مطالبات جوانان و تشکل ها باشند.

وی فضای امروز ورزش و جوانان استان را بسیار پرشور، و همراه با مدیریت و برنامه ریزی ارزیابی کرد و ادامه داد: موفقیت های ورزش و جوانان استان طی 2 سال حاصل دلسوزی و برنامه ریزی مدیریت و مجموعه کارکنان ورزش و جوانان است که باید به مسئولین این مجموعه تبریک گفت.

مردانی یکی از آسیب های جدی به استان را نگاه های سیاسی دانست و افزود: متاسفانه استان از سیاسی کاری آسیب های فراوانی خورده است و از جوانان می خواهم تلاش کنند تا فارغ از هر گونه جهت گیری سیاسی و سلایق شخصی، پا به عرصه توسعه استان بگذارند.

حمید کریمی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز کسب رتبه های برتر در حوزه های جوانان، احداث خانه جوان در شهرکرد و لردگان، ستاد های ساماندهی و توسعه فعالیت های اجتماعی جوانان را از مهمترین دستاوردهای اداره کل برشمرد.

گفتنی است در پایان این جلسه، اعتبار نامه منتخبین مجمع استانی تشکل ها به اعضا تقدیم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز