مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

متقاضیان طرح اقدام ملی با توجه به توان پرداخت اقساط ثبت‌نام کنند

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۸:۰۲
کد خبر: ۹۳۶۳۰۵
متقاضیان طرح اقدام ملی با توجه به توان پرداخت اقساط ثبت‌نام کنند
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ضمن تاکید بر این مطلب که متقاضیان تهرانی ثبت‌نام کننده طرح اقدام ملی، باید شرایط پرداخت اقساط وام مسکن را دارا باشند، گفت: مدارک مربوط به سابقه سکونت به طور کامل پالایش خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رضا نگهبان، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، با اعلام اینکه متقاضیان مسکن شهر تهران در طرح اقدام ملی، می‌توانند در شهرهای پرند و پردیس ثبت‌نام کنند، گفت: انتظار می‌رود تا کسانی در این طرح ثبت نام کنند که شرایط پرداخت تسهیلات مسکن را دارا باشند.

وی افزود: در مرحله اول ثبت نام در روز ۳۰ آذرماه تنها اطلاعات شناسنامه‌ای (هویتی) و کدپستی نیاز است و برای اینکه حق شهروندان ضایع نشود، بارها گفته شده که از اینترنت پرسرعت خانگی یا اینترنت موبایل استفاده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از متقاضیان خواست، هر متقاضی محل سکونت خود را به عنوان شهر درخواستی انتخاب کند زیرا مدارک مربوط به سابقه سکونت به طور کامل پالایش خواهد شد.

نگهبان خطاب به شهروندان تهرانی اعلام کرد: ورود به سامانه www.tem.mrud.ir  را در نظر داشته باشند و تا مرحله‌ای که منتج به کد رهگیری ۱۰ رقمی نشده است، مراحل ثبت نام را ادامه دهند. پس از این مرحله، متقاضیان باید منتظر اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی برای تحویل مدارک ثبت‌نام به صورت فایل اسکن شده در قالب فرمت jpg و با حجم حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: میزان اقساط پرداختی نیز بسته به رقم وام متفاوت خواهد بود که در این زمینه نیز باید متقاضیان شرایط اقساط بانک مسکن را مدنظر قرار دهند.

نظر شما