به همت جوان کرمانی؛

اپلیکیشن فصل زندگی، طرح برتر جشنواره رضوی شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۱۹:۴۹
کد خبر: ۹۳۶۹۰۱
اپلیکیشن فصل زندگی، طرح برتر جشنواره رضوی شد
جوان کرمانی با «طرح اپلیکیشن فصل زندگی» در نخستین جشنواره ملی خانواده رضوی در محور رسانه و فناوری مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رامین عبدلی، دبیر مؤسسه مردم نهاد کلبه آسمانی استان کرمان گفت: بنده با طرح و ایده اپلیکیشن فصل زندگی به عنوان تنها کرمانی حاضر در نخستین جشنواره ملی خانواده رضوی، جزو ۲ طرح برتر در بخش رسانه و فناوری مورد تجلیل قرار گرفتم.

او با اعلام اینکه این جشنواره به مدت دو روز از طرف بنیاد ملی خانواده، آستان قدس رضوی در بنیاد پژوهش‌های اسلامی شهر مشهد مقدس برگزار شد، افزود: جشنواره خانواده رضوی با بررسی ۴۰۰ طرح و تجربه موفق ارائه شده و تایید ۸۰ طرح و تجربه موفق توسط کمیته داوری (متشکل از حقوقدانان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های کشوری) انجام شد.

عبدلی تصریح کرد: اپلیکیشن فصل زندگی از بین ۸۰ طرح و تجربه شرکت کننده در کشور، جزو ۲ ایده و تجربه موفق برتر، در بخش رسانه و فناوری مورد تجلیل قرار گرفت.

عضو مجمع سمن های جوانان استان کرمان محور‌های جشنواره خانواده رضوی را در ۵ بخش شامل محور "همسریابی و همسرگزینی"، "مشارکت اجتماعی"، "آموزش و پژوهش"، "توانمندی و حمایت" و "رسانه و فناوری" دانست و بیان داشت: «طرح اپلیکیشن فصل زندگی»، «طرح باشگاه فرهنگی گلخانه»، «تجربه موفق khamenei.ir بخش ریحانه»، «تجربه موفق برنامه تلویزیونی به خانه برمی گردیم شبکه ۵» و «تجربه موفق برنامه تلویزیونی دعوت شبکه یک سیما» از جمله‌ی طرح‌ها و تجربه‌های موفق راه یافته به دور نهایی در محور رسانه و فناوری بودند.

عبدلی افزود: در نهایت، در محور رسانه و فناوری از «طرح اپلیکیشن فصل زندگی» و «تجربه موفق برنامه تلویزیونی به خانه برمی گردیم شبکه ۵» تجلیل شد.

او از راه اندازی اپلیکیشن فصل زندگی با هدف ازدواج آگاهانه به زودی در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: بدین ترتیب جوانان با استفاده از آن می‌تواند به صورت رایگان از خدمات مشاوره آنلاین و آفلاین قبل از ازدواج در هر جا که هستند استفاده کرده و در واقع آگاهانه ازدواج کنند.

عبدلی حمایت از خانواده و بانوان سرپرست خانوار را از دیگر اهداف این اپلیکیشن عنوان کرد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز