رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد:

انحصار تبلیغات برای ایجاد کنندگان حفاظ شیشه‌ای در ایستگاه‌های مترو

۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۰۵:۳۸:۴۰
کد خبر: ۹۳۷۰۸۷
انحصار تبلیغات برای ایجاد کنندگان حفاظ شیشه‌ای در ایستگاه‌های مترو
محمد علیخانی با اشاره به نبود منابع جهت نصب شیشه در ایستگاه‌های مترو برای افزایش ایمنی، پیشنهاد انجام تبلیغات روی حفاظ‌ها برای سرمایه‌گذاران را ارائه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، در رابطه با ایجاد درب‌های شیشه‌ای در ایستگاه‌های مترو جهت افزایش ایمنی گفت: اینقدر مشکلات زیاد است که نمی توانیم این امور را در نظر بگیریم. مجموعه ذیربط هنوز نتوانسته بحث هواکش و... که مهم تر از این موارد است را به خاطر هزینه و کمبود منابع به سرانجام برساند. مترو ما نواقص خیلی زیادی دارد.

او افزود: مسئله پله برقی، آسانسور و هواکش جز اولویت‌های ما است. اگر بخواهیم داشتن حفاظ ایمنی در ایستگاه‌های مترو را اولویت‌بندی کنیم در مراحل بعدی باید بدان پرداخته شود. فردی که بخواهد به عمد خود را جلو قطار بیندازد از موانع شیشه‌ای بالا می‌رود و ما باز هم نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم.

علیخانی تصریح کرد: خیلی از کشورهای دنیا از این حفاظ‌ها استفاده نمی‌کنند.

به گفته رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اگر منابعش باشد خوب است که این کار صورت بگیرد تا ایمنی بالا می‌رود اما این‌ها را باید در اجرا مورد بررسی قرار داد.

او در پایان پیشنهاد داد: خوب است تا طرحی بدهند؛ افرادی این اقدام را انجام بدهد و منابع نصب شیشه در ایستگاه‌های مترو را تامین کنند و به جای آن تبلیغات روی این شیشه‌ها را انجام بدهند. این ایده‌ها را می‌توان عملیاتی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز