بازگشت دختر گمشده به آغوش خانواده

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۷:۲۳
کد خبر: ۹۳۷۳۲۹
بازگشت دختر گمشده به آغوش خانواده
رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از اعلام گم شدن ناگهانی دختر نوجوان ۱۷ساله ای خبر داد که روز گذشته با تلاش ماموران پلیس به آغوش خانواده اش بازگشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ سید محمد گنجه، اظهار کرد: چهارشنبه گذشته، یکی از شهروندان با در دست داشتن پرونده ای از دادسرای شهرستان ری مدعی بود؛ دختر ۱۷ ساله اش، به طور ناگهانی مفقود شده است.

وی بیان داشت: بلافاصله تحقیق و بررسی این موضوع در دستور کار ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت که با تلاش های شبانه روری مأموران سر نخ هایی از محل تردد این دختر گمشده به دست آمد.

گنجه خاطر نشان کرد: با انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد؛ مرد شیطان صفتی که ظاهرا از مدت ها قبل، قصد برقراری رابطه دوستی به بهانه ازدواج با این دختر نوجوان را داشته وی را فریب داده و چندی پیش شرایط فرار او را از خانه مهیا کرده است.

وی تصریح نمود: ماموران پس از رصد و پایش اطلاعاتی، موفق شدند مخفیگاه این مرد شیطان صفت را در حوالی میدان اصلی شهر ری شناسایی و در روز بیست و چهارم آذرماه پس از اخذ دستور قضائی با دستگیری این فرد، دختر نوجوان گمشده به آغوش خانوده اش بازگشت.

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی در پایان با اشاره به معرفی مرد شیطان صفت به دادسرا به شهروندان توصیه کرد: با همراهی و دوستی با فرزندان خود، بهترین مشاور وی باشید و از آسیب پذیری فرزندانتان جلوگیری کنید. به یاد داشته باشید که دوران بلوع و نوجوانی حساس ترین دوران زندگی فرزندان شما می باشد با درک متقابل و برآوردن نیازهای عاطفی کودکانتان می توانید بهترین راهنما برای وی باشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز