بازداشت پرستار قلابی در پایتخت

۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۵:۲۰:۵۸
کد خبر: ۹۳۷۸۶۷
بازداشت پرستار قلابی در پایتخت
سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری یک سارق منزل توسط ماموران کلانتری خزانه خبر داد و گفت: متهم که به بهانه پرستاری از کودک، اموال مال باخته را سرقت کرده بود، در همان روز شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان، در  تشریح این خبر بیان داشت: ساعت یک بعد از ظهر روز گذشته بیست و پنجم آذر ماه مرد جوانی به کلانتری 160 خزانه مراجعه و اظهار کرد، هفته گذشته من و همسرم تصمیم گرفتیم برای نگهداری کودکمان پرستاری بگیریم و با مراجعه به سایت آگهی های اینترنتی، خانمی را انتخاب و پس از تماس با وی و توافق بر سر دستمزد از وی دعوت کردیم امروز به منزل ما مراجعه کند.

این مقام انتظامی گفت: شاکی ادامه داد، صبح امروز خانم پرستار به منزلمان مراجعه و پس از تحویل دادن کودکمان به وی، من و همسرم برای خرید از منزل خارج شدیم.

پس از خرید به منزلمان مراجعه و مشاهده کردیم که کودکمان در منزل تنهاست و پرستار با سرقت اموالی از قبیل وجوه نقد، طلا، زعفران در مجموع به ارزش 470 میلیون ریال از محل گریخته است.

سرکلانتر هفتم بیان داشت: با دریافت شکایت، تیمی از ماموران کلانتری شناسایی و دستگیر متهم را در دستور کار قرار دادند و موفق شدند در کمترین زمان ممکن هویت وی را به نام " منصوره" شناسایی و به دنبال آن محل کار جدیدش را شناسایی کنند.

جلیلیان با اشاره به اینکه با تلاش مامور خانم کلانتری 160 خزانه، متهم در مخفیگاهش با دستور قضائی دستگیر شد، افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری علاوه بر اعتراف به سرقت از منزل مال باخته به 5 فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه شناسایی سایر مال باختگان و کشف سایر جرائم احتمالی در دستور کار ماموران کلانتری خزانه قرار دارد، گفت: با تکمیل تحقیقات اولیه پلیسی، متهم برای گرفتن دستور قضائی روانه دادسرا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز