گزارش روز؛

وقتی خون بساز بفروش‌ها رنگین است/ سامانه‌ای که شفاف نیست

۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۵:۵۲:۱۵
کد خبر: ۹۳۸۳۴۲
وقتی خون بساز بفروش‌ها رنگین است/ سامانه‌ای که شفاف نیست
در حالی معاون شهردار از ممنوعیت انتشار نام مالکان برج باغ سخن می‌گوید که در سامانه شفافیت نام کیوسک‌داران، خبرنگاران و... درج شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در حالی که سامانه شفافیت برای مقابله با فساد راه‌اندازی شده است و یکی از حوزه‌هایی که مقابله با فساد اهمیت زیادی دارد حوزه معماری و شهرسازی و به معنای دیگر حوزه بساز بفروش‌هاست.

برج باغات سر و صدای زیادی در مدیریت شهری به پا کرد و اعضای شورای شهر پنجم تاکید بسیاری بر پایان  ساخت و ساز در باغات داشتند.  برهمین اساس مدیریت شهری درصدد انتشار اطلاعات و آمار تغییر کاربری‌ها و ساخت و ساز در برج باغات بر آمد. حال امروزه در حالی این پرونده در دسترس قرار گرفته است که تنها عدد و رقم منتشر شده و نام هیچ فرد حقیقی یا حقوقی در انتشار این داده‌ها در سامانه شفافیت وجود ندارد!

Untitled

6

معاون شهردار تهران در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری برنا مبنی بر انتشار پرونده‌های تغییر کاربری و ساخت و ساز در برج باغات بدون نام افراد گفت: انتشار نام افراد قانونی نیست.

گلپایگانی در ادامه ضمن پاسخ به این مطلب که نام خبرنگاران در بحث طرح ترافیک منتشر شده است، گفت: از لحاظ قانونی نمی‌توانیم اسامی مالکین را نشر بدهیم و محدودیت داریم.

در حالی معاون شهردار عنوان می‌کند که نباید اسامی مالکان برج باغات و پرونده‌های تغییر کاربری منتشر شود، که حتی نام محدوده یا حقیقی و حقوقی بودن پرونده ها ذکر نشده است. با این حال در سامانه شفافیت نام دارندگان کیوسک با جزئیات منتشر شده و همچنین نام دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری در این سایت درج شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز