معاون امور جوانان با استاندار فارس دیدار کرد

۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۳۶:۱۸
کد خبر: ۹۳۸۴۷۴
محمد مهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در سفر به استان فارس با استاندار این استان دیدار کرد

به گزارش گروه اجتماعی  خبرگزاری برنا؛.در این دیدار تندگویان با اشاره به این موضوع که اولین و بزرگترین کار حوزه جوانان  تشکیل مجمع ملی سمنها بود را با این استان آغاز کردیم، گفت: فارس استانی پر از ظرفیت و پر خیر و برکت است و جوانان توانمند و پای کاری دارد. تشکلهای جوانان ساختار قانونی پیدا کرده اند و مجمع ملی دارند که امیدوارم حمایت های شما از جوانان و سمنها ادامه پیدا کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در رابطه با آتش زدن خانه جوانان استان فارس نیز گفت: آتش زدن خانه جوانان شیراز اتفاق تلخی بود که در ناآرامی های اخیر رقم خورد و این اتفاق برای خانه جوانان فقط در شیراز افتاد و درخواست من این است که در کنار کمک های وزارت ورزش و جوانان استانداری فارس هم نظر و کمک ویژه ای به بازسازی خانه جوانان شیراز داشته باشد تا جوانان روحیه دوباره ای بگیرند و بتوانند دوره ها و نشست های خود را از سربگیرند.

او ادامه داد: در جلسات شورای اجتماعی همه فعالیتهای جوانان و سمنهای استان فارس در کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان کشور ارائه کرده ام. سمنهای جوانان استان فارس در موضوع سیل هم به استان خود و هم به استانهای خوزستان و لرستان کمک های زیادی کردند. امیدوارم به این نتیجه برسیم که شبکه ملی امداد و نجات را در این استان راه اندازی کنیم.

تندگویان با بیان اینکه تشکلهای جوانان فارس برای برگزاری هر برنامه ای که  در استان داشته باشند آماده اند و هر پروژه بزرگ و ملی را هم می توانند به خوبی برگزار کنند، بیان کرد:امیدوارم برای برگزاری ستادهای شهرستانی امور جوانان تاکید ویژه ای داشته باشید تا این ستادها با قوت و منظم در شهرستانها برگزار شوند. دکتر جهانگیری هفته گذشته دستور ویژه ای به وزرای کشور و ورزش و جوانان برای حل موضوع ثبت شناسه سمنهای جوانان دادند که درخواستم از استانداری فارس این است که این موضوع را پیگیری کنند.

در ادامه دکتر رحیمی استاندار فارس با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان فارس هم در حوزه ورزش و هم حوزه جوانان یکی از مجموعه های فعال است، اظهار داشت: یکی از حوزه هایی که خیلی به آنها اعتماد داریم سمنهای جوانان استان است. اگر جوانان ساماندهی و به نیازهای آنها توجه شود می توان خیلی از کارهای بزرگ را به آنها سپرد و ما به این موضوعات اعتقاد واقعی داریم.

او ادامه داد: در حوزه خانه جوانان از دکتر سلطانی فر و معاونت امور جوانان وزارت تشکر می کنم و خود من به شهردارها و فرمانداران تاکید کردم که در این خصوص کمک و همکاری داشته باشند. موضوع سمنها هر جا نیاز به حمایت داشته باشید مشتاقانه آماده ایم. دولت باید از کارهایی که کرده دفاع کند و انسجام در دفاع از عملکردها صورت بگیرد.

او در پایان گفت: زیر بنای فضاهای ورزشی فارس در دولت تدبیر و امید دو و نیم برابر شده که کار بسیار بزرگی است و یکی از حوزه هایی که می توانند این توفیقات را به مردم بگویند سمنها هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز