لغو پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه اهواز

۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۳:۵۴:۵۷
کد خبر: ۹۳۸۶۴۹
لغو پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه اهواز
بروز پدیده مِه‌گرفتگی موجب شده که تا لحظه مخابره این خبر، هفت پرواز ورودی و خروجی صبح پنجشنبه فرودگاه اهواز لغو و تعدادی نیز با تاخیر انجام شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ برابر اعلام مرکز اطلاعات پرواز فرودگاه بین‌المللی اهواز، پرواز شماره ۲۶۰۱ هواپیمایی کارون در ساعت ۶ صبح، پرواز شماره ۴۵۸۷ هواپیمایی ماهان در ساعت ۷:۲۰ دقیقه، پرواز شماره ۴۰۱۶ در ساعت ۷:۳۰ دقیقه متعلق به هواپیمایی زاگرس، پرواز شماره ۹۵۷ ایران ایرتور در ساعت ۸:۲۵ همگی به مقصد تهران باطل شدند.

همچنین پروازهای شماره ۳۳۳۶و ۲۶۲۳ به ترتیب متعلق به شرکت‌های هواپیمایی و کارون در ساعت های ۸:۲۵ و ۹:۳۰ با تاخیر انجام می‌شوند.

علاوه بر این پرواز ساعت ۶:۱۰ هواپیمایی ماهان به شماره ۴۵۸۶، پرواز شماره ۴۰۱۷ هواپیمایی زاگرس در ساعت ۶:۲۵ دقیقه، پرواز هواپیمایی ایران ایرتور در ساعت ۷:۴۵ به شماره ۹۵۶ از فرودگاه تهران به مقصد اهواز باطل اعلام شد.

مسئولان فرودگاه اهواز از مسافران خواستند پیش از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره تلفن ۱۹۹ تماس بگیرند و از هرگونه نوسان زمانی ایجاد شده اطلاع پیدا کنند.

تهران، اصفهان، یزد، شیراز، نوشهر، رشت، تبریز، مشهد، کیش، ساری، بندر عباس، عسلویه و خارک مسیرهای پروازی از اهواز و برعکس هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز