ضرورت حمایت وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی از برنامه نوبت‌دهی نوین پزشکان

۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۸:۵۸
کد خبر: ۹۳۸۶۵۸
ضرورت حمایت وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی از برنامه نوبت‌دهی نوین پزشکان
مدیر فروش و عملیات "سامانه نوبت دهی و مدیریت مطب دکتر دکتر" با اشاره به اینکه این سامانه گامی در جهت تحقق نظام ارجاع و پزشک خانواده است، گفت: حمایت وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی از برنامه نوبت‌دهی نوین پزشکان ضرورت دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بهنوش فرخنده فال، مدیر فروش و عملیات "سامانه نوبت دهی و مدیریت مطب دکتر دکتر" در مورد این سامانه اظهار داشت: راه اندازی سامانه نوین نوبت دهی پزشکان سال ۹۴ کلید خورد و طی سه سال زیرساخت‌های آن مورد توجه قرار گرفت و رسماً از سال گذشته فعالیت خود را در دو استان یزد و تهران آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۴ هزار پزشک در این سامانه فعال هستند، گفت: پزشکان دیگر پس از بررسی‌های لازم به این تعداد افزوده می‌شوند همچنین بهره‌مندی پزشکان از "سامانه نوبت دهی دکتر دکتر " محدودیت ظرفیت ندارد و همه جامعه پزشکی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

مدیر فروش و عملیات "سامانه نوبت دهی و مدیریت مطب دکتر دکتر" ادامه داد: همچنین از این سامانه در منطقه خاورمیانه می توانیم استفاده کنیم و در حوزه توریسم‌درمانی برنامه‌هایی را داشته باشیم به طوری که پذیرش از سوی پزشکان برای بیماران خارجی انجام شود.

فرخنده فال خاطرنشان کرد: در صورتی که وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی حمایت‌های لازم را از این سامانه داشته باشند می توان اقدامات موثری در راستای ساماندهی نظام ارجاع، پزشک خانواده و حتی پرونده الکترونیک انجام داد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ما ازطریق ابزارهایی، شرایط پزشکان را جهت نوبت دهی صحت سنجی می‌کنیم و در واقع برای اینکه پزشکان بتوانند در این سامانه فعالیت کنند علاوه بر اخذ مدارک شناسایی، مجوز پروانه مطب و شماره نظام پزشکی نیز دریافت می‌شود که با همکاری و حمایت‌های سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت می توان اقدامات گسترده‌تری در این زمینه اجرایی کرد و گام‌های بیشتری برداشت.

گفتنی است؛  برنامه" رویکرد جدید در نوبت دهی پزشکان فواید و چالش‌ها" صبح امروز پنجشنبه ۲۸ آذرماه در سالن همایش های هتل اسپیناس پالاس با حضور صاحبنظران برجسته در حال برگزاری میباشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز