حامد سجادی:

۱۸۳۵ بسته غذای میان مردم توزیع شده است/ امدادرسانی به ۳ استان جنوبی کشور ادامه خواهد داشت

۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۶:۳۱
کد خبر: ۹۳۸۸۱۲
۱۸۳۵ بسته غذای میان مردم توزیع شده است/ امدادرسانی به ۳ استان جنوبی کشور ادامه خواهد داشت
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادرسانی در استان‌های خوزستان، هرمزگان و فارس ادامه خواهد داشت و نیروهای امدادی همواره در حال کمک رسانی به مردم این مناطق هستند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حامد سجادی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، در خصوص اقلام امدادی توزیع شده در حوادث جوی طی چند روز اخیر به خبرنگار برنا گفت: تا به این لحظه 343 دستگاه چادر در میان مردم توزیع شده، همچنین 5743 تخته پتو، 3107 تخته موکت، 11144 کیلوگرم نایلون در میان مردم توزیع شده است.

سجادی در رابطه با توزیع اقلام بهداشتی در میان مردم نیز گفت: 424 ست شست‌وشو، 265 ست بهداشتی و 803 ثوب البسه در راستای توزیع اقلام بهداشتی به مردم مناطق تاثیر پذیرفته از حوادث جوی اهدا شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ادامه با اشاره به این موضوع که 1835 بسته غذایی در میان مردم توزیع شده است، اضافه کرد: 283 بطری آب معدنی، 5678 کنسروجات، 681 کیلوگرم خرما، 2958 قرص نان، 1019 کیلوگرم برنج، 343 کیلوگرم روغن، 751 کیلوگرم حبوبات، 745 کیلو گرم قند و شکر و 1046 بسته بیسکوییت در میان مردم این مناطق توریع شده است.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر در پاسخ به این سوال که امدادرسانی در کدام استان‌ها ادامه خواهد یافت؟ اظهار داشت: امدادرسانی در استان‌های خوزستان، هرمزگان و فارس ادامه خواهد داشت و نیروهای امدادی همواره در حال کمک رسانی به مردم این مناطق هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز