اعلام شرایط پیش فروش پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ،۳دی ماه

۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۰:۵۸:۱۶
کد خبر: ۹۳۸۸۸۵
اعلام شرایط پیش فروش پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ،۳دی ماه
شرایط پیش فروش هفت محصول ایران خودرو که در روزهای آغازین‌ دی‌ماه صورت می‌پذیرد، از روز دوم، بخشنامه پیش فروش پژو 206 تیپ 2 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ از روز سه شنبه مورخ سوم دی‌ماه، مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت یا نمایندگی‌های ایران خودرو، از شرایط پیش فروش پژو 206 بهره‌مند شوند. متقاضیان تنها می‌توانند یکی از هفت خودرو در نظر گرفته شده در این شرایط را انتخاب کنند، بنابراین قادر نخواهند بود تا چند محصول را پیش خرید نمایند.

 

قراردادهای پیش فروش این محصولات، امکان صلح ندارند. علاوه برآن، ایران خودرو می‌تواند کد کلاس و رنگ انتخابی خودرو تحویل شده به مشتری را به صورت یک‌جانبه تغییر دهد. پس از فرا رسیدن موعد تحویل خودرو، که در این بخشنامه، آذر 99 عنوان شده است، در صورت اعلام شرکت ایران خودرو و تمایل مشتری، می‌توان موعد تحویل خودرو را تمدید کرد.

پژو 206 تیپ 2 در کنار پراید، ارزان‌ترین خودروهای شهری ایران را تشکیل می‌دهند. پژو 206 از ابتدای دهه هشتاد خورشیدی، وارد بازار ایران شد و تاکنون در بازار به شکل‌های مختلف، حضور خود را ادامه داده است. همانند بسیاری از محصولات ایران خودرو، در طی مدت اخیر، برخی از آپشن‌ها و امکانات رفاهی پژو 206 تیپ 2، همانند سنسور دنده عقب، حذف شده‌اند، که در بخشنامه اخیر نیز به این مورد اشاره شده است. از سوی دیگر، افت کیفیت ساخت، مشکل چند سال اخیر پژو 206 بوده است. در ادامه می‌توانید شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه سوم دی‌ماه را مشاهده نمایید:

21

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز