در محله مرتضی گرد رخ داد؛

کارگاه مبل سازی به کام آتش فرو رفت!

۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۸:۲۱:۴۴
کد خبر: ۹۳۹۸۰۵
کارگاه مبل سازی به کام آتش فرو رفت!
آتش سوزی شبانه در کارگاه مبل سازی در شهرک مرتضی گرد، مرگ کارگر جوان را رقم زد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ با تماس کارگران یک کارگاه مبل سازی و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاههای ۱۲۹، ۱۲۵ و ۱۲ و تیم نجات ۵ و تانکر آب ایستگاه ۱۲ و ۸۷ را به همراه خودرو حامل دستگاه‌های تنفسی ایستگاه ۶۲ ساعت ۰۳:۴۵ دقیقه بامداد امروز راهی محل حادثه در شمال به جنوب بزرگراه آزادگان، شهرک مرتضی گرد، خیابان نرگس کرد.

داود قلیزاده معاون منطقه ۴ عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: بارسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یک باب کارگاه با کاربری تولید مصنوعات چوبی و رنگ کاری مبل به مساحت ۴۰۰ متر مربع، به طور کامل شعله ور شده و در حال سرایت به کارگاه‌های همجوار خود بود.

وی ادامه داد: با توجه به تماس‌های اولیه و گزارش احتمال وجود فرد یا افراد محبوس شده در داخل این کارگاه، آتش نشانان به سرعت عملیات خود را آغاز کردند و به جستجوی محبوسین احتمالی در آتش سوزی پرداختند که تعداد ۴ نفر از کارگران را که در دود گرفتار بودند به محیط امن انتقال دادند و در گوشه‌ای از کارگاه نیز با پیکر سوخته کارگری ۱۸ ساله (تبعه افغانستان) روبرو شدند که وی را به خارج از محل آتش سوزی انتقال دادند.

وی افزود: با توجه به این که کارگاه مملو از چوب، تخته و کلاف مبلمان بود، آتش نشانان همزمان با جستجو، پس از قطع جریان برق با بکارگیری تجهیزات ویژه و لوله‌های آبرسانی از چندین جهت خود را به کانون آتش سوزی رساندند و مشغول مهار شعله‌های آتش شدند.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان موفق شدند در مدت زمان کوتاهی شعله‌های آتش را مهار و خاموش کنند و از سرایت شعله‌های آتش به کارگاه‌های همجوار جلوگیری کردند.

قلیزاده بیان کرد: نیروهای عملیات پس از تحویل پیکر سوخته کارگر ۱۸ ساله به تیم اورژانس و تائید مرگ وی توسط آنان به مأموریت خود پایان دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز