سرهنگ نثاری خبر داد؛

سارقان زورگیر دستگیر شدن!

۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۹:۱۰
کد خبر: ۹۳۹۸۹۱
سارقان زورگیر دستگیر شدن!
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۳ سارق زورگیر با ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۳ سارق زورگیر با ۳۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: هجدهم مهر ماه امسال پرونده‌ای با موضوع زورگیری به همراه یک متهم به نام فرید ۳۴ ساله از کلانتری ۱۴۷ گلبرگ به پایگاه چهارم پلیس آگاهی برای شناسایی ۲ همدست وی ارسال شد.

وی عنوان کرد: شاکی با مراجعه به پلیس آگاهی گفت: در رستورانی به عنوان پیک مشغول به کار هستم که در روز حادثه یک سفارش غذا به مقصد تهرانپارس اعلام شد و پس از طبخ غدای سفارش داده شده، من برای تحویل غذا به آدرس اعلامی مراجعه کردم. با رسیدن به آن محل موتوروسیکلتم را پارک و قصد تحویل سفارش را داشتم که سه جوان به سمتم حمله ور و پس از تهدید با شوکر و ضرب و شتم سلاح سرد، غذا و مبلغ ۳۰۰ هزار تومان وجه نقدی که همراهم بود و بلافاصله از محل گریختند.

نثاری با اشاره به اینکه شاکی پس از مدتی تعقیب دزدان مشاهده کرده بود یکی از سارقان وارد ساختمانی در همان حوالی شده است، ادامه داد: در تحقیقات پلیسی، توسط ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ سارق شناسایی و دستگیر شده بود.

وی در ادامه اضافه کرد: متهم که مدعی نبود نشانی از همدستانش ندارد، شناسایی مخفیگاه همدستان وی در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که پرونده‌های مشابه دیگری به همین شیوه در پایگاه چهارم در حال رسیدگی است که با تجمیع این پرونده‌ها و مراجعه به محل‌های سرقت، کارآگاهان موفق به شناسایی سارقان و سپس مخفیگاه آنان در غرب پایتخت شدند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی عنوان کرد: تردد مجرمان تحت نظر قرار گرفت تا اینکه با هماهنگی‌های قضائی هر ۲ سارق در مخفیگاهشان دستگیر و به پایگاه چهارم برای تحقیقات تکمیلی منتقل شدند.

وی اضافه کرد: هر ۳ ساق به همدستی با یکدیگر در سرقت از پیک‌های موتوری رستوران‌ها اقرار و تا کنون ۲۱ تن از مالباختگان آنان را شناسایی کرده اند.

رئیس پایگاه چهارم عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر ۳ سارق با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز