رییس مجمع ملی سمن‌های جوانان:

امیدواریم ارگان‌های ملی به مجمع ملی سمن‌های جوانان و سمن‌ها اعتماد کنند

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۸:۰۵:۰۵
کد خبر: ۹۴۰۰۴۳
امیدواریم ارگان‌های ملی به مجمع ملی سمن‌های جوانان و سمن‌ها اعتماد کنند
صادق خسروی در مراسم امضای تفاهم نامه مجمع ملی با بانک رسالت گفت : یکی از اتفاقات مهم در راستای این تفاهم نامه می‌توان به رفع مشکلات بانکی سمن‌های جوانان کشور اشاره کرد و سمن‌ها با افتتاح حساب بدون هیچ محدودیتی امورات بانکی خود را انجام داده و سمن‌هایی که در حوزه کارآفرینی اجتماعی فعالیت دارند، تولیدات خود را در بازار شبکه اعصای بانک رسالت معرفی و عرضه کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ صادق خسروی،رئیس مجمع ملی، در ادامه گفت : باعث خوشحالی ماست که بانک رسالت را در کنار مجمع ملی جوانان میبینم که یکی از موفق ترین الگوهای مدیریتی کشور با استفاده از نیروهای جوان و خلاق در کنار مدیران موفق بانکی را شکل داده است و امروز یک شبکه اجتماعی موفق بانکی به نام بانک رسالت در کشور وجود داشته باشد.

رئیس مجمع ملی افزود: امیدواریم این تفاهم نامه یک مدل موفق باشد که سایر ارگان های ملی به مجمع ملی و سمن ها اعتماد کنند و بخشی از امورات را به جوانان بسپارند و از حسن اعتماد معاونت محترم جوانان به هیات رئیسه مجمع ملی جوانان کشور نیز تشکر کرده که در تسهیل انعقاد این تفاهم نامه تلاش کردند.

خسروی در پایان خطاب به سازمان های مردم نهاد جوانان گفت: به زودی متن تفاهم نامه در اختیار آنها قرار گرفته و می‌توانند با بانک رسالت در چارچوب این تفاهم نامه همکاری خود را آغاز کنند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز