پاکسازی ۳۱۶ نقطه از نقاط مختلف پایتخت‌

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۵:۴۵
کد خبر: ۹۴۰۱۸۸
پاکسازی ۳۱۶ نقطه از نقاط مختلف پایتخت‌
سومین مرحله طرح برخورد با ارازل و اوباش ،مزاحمین نوامیس در تهران بزرگ و با هدف افزایش رضایت مردم در پایگاه های ۱۱ گانه پلیس امنیت برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردارحسین‌رحیمی،رئیس پلیس پایتخت، در خصوص این‌مرحله از طرح اقتدار گفت: ۴۲۴ نفر از ارازل سطح دار، عاملین شرارت، اوباشگران محلی، حاملان سلاح و توزیع کنندگان مخدر و محترقه و افراد پاتوق دار در قهوه خانه ها و باشگاه ها دستگیر شدند.

سردار رحیمی در خصوص جرم های افراد دستگیر شده گفت: شرارت، درگیری، قدرت نمایی، ضرب و جرح، مزاحمت نوامیس، فروش مشروبات الکلی و تهدید در فضای مجازی از جمله جرم هایی بوده است که این افراد مرتکب شده اند.

رحیمی ادامه داد: در‌مجموع به ۱۶۵ پرونده رسیدگی شده است و ۳۱۶ نقطه از نقاط مختلف تهران، از جمله نظام اباد، یافت آباد، عبدل آباد، فلاح پاکسازی شده است،همچنین ۱۷۸ قهوه خانه و سفره خانه محل پاتوق مورد بازدید و بازرسی قرار گرفت که ۵۳ مورد پلمپ شد. ۵۱ باشگاه بدنسازی نیز مورد بازدید قرار گرفت که دستورات‌ پلمپ‌ان ها نیز در حال صدور است.

این‌مقام مسئول در رابطه با پاکسازی پارک و تفرجگاه، اظهار داشت: ۸۷ مورد از این مراکز که محل حصور خانواده بود اما تبدیل به جولانگاهی برای ارازل و اوباش شده بود پاکسازی شده بود.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص کشفیات سلاح در این مرحله از طرح، عنوان کرد: در این‌مرحله ۵۱ قبصه سلاح جنگی و ۷۲ قبضه سلاح سرد از ارازل کشف شد،‌همچنین بیش از ۱۱ هزار فشنگ و مهمات کشف شده و ۳۶ هزار قرص غیر مجاز در باشگاه های بدنسازی مورد بازدید کشف شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز