رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران:

هر نوع درآمدزایی بدون مجوز شورا تخلف است

۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۷:۲۴:۰۵
کد خبر: ۹۴۲۷۹۳
هر نوع درآمدزایی بدون مجوز شورا تخلف است
محمد جواد حق شناس با اشاره به اینکه درآمدزایی شورایاری ها باید با مجوز باشد گفت: هر نوع درآمدزایی بدون مجوز شورا تخلف است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ با آغاز به کار شورایاری‌ها در دوره پنجم هر نوع دخالت در امور مالی تخلف اعلام شد. در این رابطه گفته شده است که برخی از شورایاری‌ها با استفاده از سرای محلات اقدام به کسب درآمد می‌کنند. فعالیتی که طبق گفته عضو شورای اسلامی شهر تهران تخلف محسوب می‌شود.

محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: قطعا هر نوع درآمدزایی نیاز به مصوبه و گرفتن تائید توسط شورا و مقامان ذیصلاح دارد.

او افزود: متاسفانه در گذشته در این بخش نظارت وجود نداشته و بر اساس نظر شورا و ابلاغیه شهرداری فعالیت‌هایی بدون مجوز شکل می‌گرفته به عنوان امر غیر متعارف شناخته می‌شود و مورد تائید نیست.

حق‌شناس اظهار کرد: انتظار داریم شهرداری‌ها و معاونت اجتماعی و شورایاران عزیز نسبت به این موارد توجه لازم را داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: این اقدامات در سرای محلات کمتر شده و در مسیری قرار گرفته که اگر بحثی در خصوص درآمد وجود دارد باید منضبط باشد.

به گفته حق‌شناس هر نوع درآمدزایی بدون مجوز شورا تخلف است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز