فروش دارو‌های لاغری قلابی در شبکه اجتماعی

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۶:۲۳
کد خبر: ۹۴۲۸۴۶
فروش دارو‌های لاغری قلابی در شبکه اجتماعی
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری مردی ۳۲ ساله خبر داد که در فضای مجازی با تبلیغات گسترده به کاربران خود کالا‌های بهداشتی و دارویی قلابی عرضه می‌کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "تورج کاظمی" گفت: پرونده‌ای از سازمان غذا و دارو به پلیس فتا در خصوص عرضه کالا‌های پزشکی و بهداشتی قلابی در شبکه اجتماعی اینستا گرام ارجاع شود که حکایت از آن داشت که با تبلغ و گذاشتن تصاویر جذاب، قرص‌ها و پودر‌های لاغری و چاقی قلابی به کاربران اینترنتی عرضه می‌کند.

وی عنوان کرد: این فرد ناشناس با تبلغیات گسترده‌ای که در فضای مجازی انجام داده بود توانسته بود تعداد فراوانی از کاربران فضای مجازی را عضو کانال خود کرده بود و در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که با درخواست کالا از سوی کاربران اینترنی وی بسته‌ها و دارو‌های قلابی را با پیک به ادرس‌های اعلامی ارسال می‌کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با دریافت خبر، تیمی از ماموران پلیس فتا بررسی موضوع و شناسایی متهم را بر عهده گرفتند، گفت: در تحقیقات پلیسی ماموران مخفیگاه متهم را در محدوده خیابان، ولی عصر شناسایی و مشخص شد که متهم مردی ۳۲ ساله است.

سرهنگ کاظمی گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس فتا پایتخت انتقال دادند.

رئیس پلیس فتا عنوان کرد: متهم در همان بازجوئی اولیه به جرم خود مبنی بر عرضه قرص و دارو‌های لاغری و چاقی بدون اخذ مجوز‌های لازم اعتراف و انگیزه خود را کسب درآمد در فضای مجازی عنوان کرد.

سرهنگ تورج کاظمی با اشاره به اینکه سودآوری و منفعت بیشتر در فضای مجازی موجب شده که تعدادی از کاربران فضای مجازی سود آوری بیشتر را به تعهدات اخلاقی در این فضا ترجیح بدهند و کالا‌های قلابی را به شهروندان عرضه کنند، به شهروندان یادآور شد: حفظ سلامت جسمی افراد رابطه مستقیم به رفتار خود شخص دارد و هر مقدار در تهیه کالا به سلامت کالا توجه بیشتری داشته به همان اندازه سلامت افراد حفظ خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز