کدام مناطق بارانی است؟

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۸:۱۸:۵۲
کد خبر: ۹۴۴۰۱۲
کدام مناطق بارانی است؟
براساس آخرین نقشه های هواشناسی امروز در نوار شرقی کشور بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز در نوار شرقی کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و در خراسان رضوی، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی باران و برف و در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد. همچنین در غرب سواحل دریای خزر و دامنه‌های زاگرس در شمال غرب و غرب بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

روز پنج شنبه در نوار شرقی کشور بارش پراکنده گاهی همراه وزش باد تداوم داشته و در استان‌های گیلان و مازندران بارش باران رخ خواهد داد. روز جمعه بارش در غرب سواحل دریای خزر تقویت شده و از بعدازظهر با ورود سامانه بارشی به غرب کشور دامنه‌های زاگرس در نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان و قزوین بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. در این روز افزایش غلظت آلاینده جوی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های پرجمعیت تهران، کرج، اصفهان و اراک دور از انتظار نیست.

روز شنبه علاوه بر تقویت فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور بارش پیش بینی می‌شود. شدت بارش در استان‌های چهارمحال و بختیاری، نیمه شمالی کهگیلویه و بویر احمد، دامنه‌های زاگرس در جنوب اصفهان، جنوب آذربایجان غربی، کردستان و اردبیل به صورت برف است.

روز یکشنبه این سامانه در کل کشور فعال است و شدت بارش در جنوب فارس، شمال هرمزگان، جنوب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، شمال خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی خواهد بود. روز دوشنبه این سامانه در نوار شرقی کشور فعال بوده و بتدریج از شرق کشور خارج خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز