دستگیری سارقان لوازم خودرو در پایتخت

۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۰:۵۷
کد خبر: ۹۴۴۹۰۵
دستگیری سارقان لوازم خودرو در پایتخت
سرکلانتر هفتم پایتخت، از دستگیری ۲ سارق لوازم خودرو و اعتراف به ۱۷ فقره سرقت با همکاری یکدیگر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو در سطح سر کلانتری هفتم، تیمی از مأموران عملیات سرکلانتری بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سرکلانتر هفتم پایتخت تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی توسط مأموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه، مشخص شد که سرقت‌های لوازم خودرو در محدوده خیابان شوش با یک دستگاه خودروی سرقتی توسط ۲ سارق انجام شده است و خودروی سرقتی پس از مدتی به صورت رها شده در محدوده کلانتری جوادیه کشف شد.

وی با بیان اینکه محل‌هایی که امکان تردد سارقان متصور بود، تحت کنترل مأموران کلانتری در آمد و گشت‌های انتظامی افزایش یافت، گفت: گشت زنی‌های هدفمند ادامه داشت تا اینکه مأموران ساعت ۱۱:۰۰ شب گذشته با دریافت خبری متوجه شدند که سارقان از داخل یک دستگاه خودروی پراید تعدادی لوازم داخل خودرو، سرقت و در حال فرار از محدوده سرقت هستند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عملیات مهار و دستگیری سارقان آغاز شد، گفت: در این عملیات پلیسی، مأموران موفق شدند خودروی سارقان را شناسایی و در یک عملیات پلیسی آن را متوقف و هر دو سارق را دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی داخل خودروی سارقان تعداد ۱۱ قلم کالای اموال سرقتی از قبیل طاقچه خودرو ۲۰۶، دستگاه ضبط و پخش، باند، کیف ابزارآلات و پیک نیک کشف و هر دو متهم به همراه اموال مکشوفه به کلانتری انتقال یافتند.

سرکلانتر هفتم ابراز داشت: هر دو متهم در کلانتری به ۱۷ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز