سرهنگ جهانی خبر داد؛

دستگیری سارق مزدا ۳/ سه متهم دیگر فراری هستند

۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۴:۴۴
کد خبر: ۹۴۴۹۷۶
دستگیری سارق مزدا ۳/ سه متهم دیگر فراری هستند
رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد، از دستگیری سارق خودروی مزدا ۳ خبر داد و گفت: تماس به موقع مردم با پلیس باعث شد تا سارق در عملیات پلیسی دستگیر شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزرای برنا؛ سرهنگ رسول جهانی، اظهار کرد: سحرگاه اواخر هفته گذشته خبری مبنی بر استعمال مواد مخدر توسط چند جوان در داخل خودروی مزدا ۳ در محدوده خیابان دانشگاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد که تیمی از مأموران گشت کلانتری ۱۳۰ نازی آباد به محل اعزام شدند.

وی بیان داشت: مأموران با حضور در نشانی اعلامی و تأیید صحت خبر، به خودروی مزدا نزدیک ولی راننده و ۳ سرنشین خودرو با مشاهده مأموران تصمیم به فرار گرفتند.

جهانی ادامه داد: ۳ مرد جوان به سرعت از خودرو مزدا ۳ پیاده شدند و سوار بر خودروی پراید نقره‌ای رنگ از محل فرار کردند اما پسر جوان که پشت فرمان خودروی مزدا ۳ بود قبل از فرار در عملیات پلیسی دستگیر شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بررسی شماره پلاک خودروی مزدا ۳ مشخص شد که ۳ ساعت قبل از این ماجرا این خودرو در خیابان ابوریحان به سرقت رفته است.

وی با اشاره به اینکه صاحب خودرو مزدا ۳ به کلانتری دعوت شد، افزود: مالک خودرو با حضور در کلانتری ۱۳۰ نازی آباد ادعا کرد ساعت یک بامداد بود که متوجه شدم دزدان در حال سرقت خودرویم هستند که همراه برادرم به سراغ آنها که ۴ مرد بودند رفتیم اما سارقان با چاقو و چماق ما را زخمی کرده و پا به فرار گذاشتند.

رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد گفت: همکاری خوب شهروندان با پلیس باعث شد که کمتر از ۳ ساعت یکی از سارقان خودرو دستگیر و خودروی سرقتی به صاحبش بازگردانده شود.

سرهنگ جهانی در پایان گفت: تحقیقات برای دستگیری ۳ متهم فراری پرونده ادامه دارد و متهم دستگیر شده برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

نظر شما