معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

حتی اگر تمام ژنرال‌های آمریکایی از بین روند، جای خالی سردار ما پر نخواهد شد/ فرزندان شهدا دوباره یتیم شدند

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۵:۰۵
کد خبر: ۹۴۵۵۶۸
حتی اگر تمام ژنرال‌های آمریکایی از بین روند، جای خالی سردار ما پر نخواهد شد/ فرزندان شهدا دوباره یتیم شدند
تندگویان گفت: حتی یک تار موی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با هیچ‌کدام از سرداران و ژنرال‌های آمریکایی قابل مقایسه نیست و حتی اگر همه آن‌ها هم از بین بروند باز هم هیچ شباهت و مقابله‌ای در رابطه با رفتن ایشان نشده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در پی به شهادت رسیدن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت سردار عزیز کشورمان را تسلیت و تبریک می‌گویم. اتفاقی که افتاد دور از ذهن نبود و تنها روز آن را نمی‌دانستیم چراکه این توفیق تنها نصیب مردان بزرگ می شود و ایشان سال‌ها بود که مشتاق این اتفاق بودند.

او ادامه داد: موضوعی که امروز در کشور اتفاق افتاده است و از واکنش مردم و جوانان می توان فهمید این است که باید پاسخ مناسبی به این اتفاق داده شود و این پاسخ مناسب هم قطعا این نیست که بگوییم چون سردار ما شهید و ترور شده ما هم مشابه این رفتار را انجام خواهیم داد. چراکه ارزش و حتی یک تار موی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با هیچ کدام از سرداران و جنرال های آمریکایی قابل مقایسه نیست و حتی اگر همه آن ها هم از بین بروند باز هم هیچ شباهت و مقابله ای در رابطه با رفتن ایشان نشده است.

تندگویان تصریح کرد: واقعیت این است که با این اتفاق، چهره حقیقی آمریکا که سال‌ها با زورگویی حرکت کرد و هرآن چیزی که می‌خواست را با استکبار انجام داد و سپس لباس صلح‌طلبی را پوشید و تلاش کرد تا شکل دیگری از خود را به نمایش بگذارد، به خوبی دیده شد. اگر شک داشتیم ذره‌ای آمریکا به دنبال صلح‌طلبی و رفتار صلح‌جویانه است، این رفتار ما را به یقین رساند که اینگونه نیست و جز ایجاد جنگ، درگیری، قتل، غارت و ترور نیت دیگری ندارد.

محمدمهدی-تندگویان

معاون وزیر ورزش عنوان کرد: چهره واقعی آمریکا در اتفاق اخیر دیده شد و جوانان ایران آن را به خوبی فهمیده‌اند و همین بزرگترین انتقامی است که می‌توانستیم در پی از دست دادن شخصیت بزرگ کشورمان از آمریکا بگیریم. امروز به تمام جوانان کشور ثابت شده این نظام استکباری در دنیا وجود شرعی و قانونی ندارد و جایگاهی برای صحبت و مذاکره نگذاشته است. خدا را شکر می‌کنیم که چهره واقعی آمریکا نشان داده شد و جوانان نیز همین دیدگاه و تفکر را دارند و آماده‌اند به دستور رهبر انقلاب برای مقابله با این اتفاق در تمامی عرصه‌ها پای کار باشند و هرچیزی که خواست این نظام باشد را با جان و دل می‌پذیرند. 

او خاطرنشان کرد: در این چند روز که از شهادت سردار سلیمانی گذشت جوانان در سراسر کشور با مراسم و عزاداری و تبدیل خانه‌های جوان به محله‌هایی برای عزاداری، در سوگ این اتفاق نشستند. پاسخ جوانان به وضوح روشن است و نیازمند توضیح نیست. گواه این ادعا این است که امروز هنگامی که به فضاهای مجازی که محل اصلی حضور جوانان است مراجعه می کنید متوجه خواهید شد که این اتفاق موجب پیدایش یک وحدت عجیب در کشور شده است. 

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به عنوان فرزند «شهید محمدجواد تندگویان» خطاب به خانواده شهید سلیمانی گفت: به شما تبریک می‌گویم. این اتفاق، رویدادی دلنشین برایتان است چراکه جز این هیچ چیز دیگری لایق ایشان نبود و این شکل از شهادت، همانی بود که در شان و منزلت سردار سلیمانی بود. چراکه سردار سلیمانی سال‌ها در مناطق جنگی بودند و شهادت به ایشان بسیار نزدیک بود اما شهادت به این شکل زیباترین اتفاقی بود که قسمت ایشان شد و پیام بزرگی به همراه داشت که نه تنها ایران بلکه تمامی کشورها که در عرصه مقاومت دخیل بودند، به هم ریخت و همه آن‌ها را عزادار کرد. به آن‌ها تبریک می‌گویم به دلیل وجود چنین پدر و همسری. فرزندان شهدا پس از این اتفاق دوباره یتیم شدند و امیدوارم در کنار یکدیگر ادامه دهنده راه آنان باشیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز