سخنگوی اورژانس:

۶۰ درصد از مسافرین هواپیمای سقوط کرده، ایرانی بودند

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۰۸:۳۳:۵۹
کد خبر: ۹۴۷۴۰۹
۶۰ درصد از مسافرین هواپیمای سقوط کرده، ایرانی بودند
مجتبی خالدی گفت: براساس آمارهای غیر رسمی ۶۰ درصد از مسافرین هواپیما از هموطنانمان بوده اند اما باید این آمار به صورت دقیق از سوی سازمان هواپیمایی اعلام شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در خصوص آخرین جزئیات هواپیمایی که در نزدیکی فرودگاه امام سقوط کرده است به خبرنگار برنا گفت: بر اساس آماری که از سوی سازمان هواپیمایی در این رابطه منتشر شده است در حدود ۱۸۰ نفر داخل هواپمیا قرار داشته اند که متاسفانه باید گفت تمامی سرنشینان این هواپیما جان خود را از دست داده اند و فوت کرده اند.

خالدی در خصوص تعداد مسافرین ایرانی این هواپیما، تصریح کرد: براساس آمارهای غیر رسمی ۶۰ درصد از مسافرین هواپیما از هموطنانمان بوده اند اما باید این امار به صورت دقیق از سوی سازمان هواپیمایی اعلام شود.

سخنگوی سازمان اورژانس ادامه داد: بسیاری از اجساد جانباختگان به صورت کامل متلاشی شده است و قابل شناسایی نیست اما طبق هماهنگی های صورت گرفته، سازمان پزشکی قانونی برای شناسایی دقیق در حال حاضر مشغول جمع آوری اجساد است.

خالدی با بیان این موضوع که خاتمه عملیات از سوی اورژانس اعلام شده است اما بازهم امبولانس های اورژانس در محل حاضر هستند بیان کرد: ۲۰ عدد امبولانس و ۲ فروند بالگرد به منطقه سقوط هواپیما اعزام شدند و نزدیک به ۱۰۰ نفر نیروی عملیاتی سازمان اورژانس در محل حادثه حضور یافتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز