رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران:

صنایع آلوده و کانون دفع زباله اطراف تهران مشکلات بسیاری ایجاد کرده است/ مسئله بو در ایستگاه دروازه دولت با جدیت دنبال می‌شود

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۰۶:۰۷:۳۱
کد خبر: ۹۴۷۶۹۶
ناهید خداکرمی با اشاره به انتشار بو نامطبوع در ایستگاه دروازه دولت از پیگیری کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران در خصوص علت این رخداد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ چندی پیش بوی بسیار نامطبوعی در ایستگاه دروازه دولت امان شهروندان را برید به طوریکه همه مسافرین مترو جلوی دهان و بینی خود را گرفته بودند و به سختی تردد می‌کردند.

 ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران، در این رابطه گفت: وسعت شهر تهران زیاد است و مسائلی از دفع زباله تا محاصره شهر با صنایع آلاینده مشکلاتی ایجاد کرده است. پایتخت ایران، تنها پایتخت سیاسی نیست بلکه پایتخت تجاری، اقتصادی و صنعتی و... است.

او افزود: کارخانه سیمان و بسیاری از صنایع آلاینده در اطراف تهران وجود دارد که هر یک می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند. برخی صنایع گاهی موادی متصاعد می‌کنند که سبب بروز چالش‌هایی شده‌اند.

خداکرمی با اشاره به بوی نامطبوع در برخی نقاط پایتخت افزود: در مورد ایستگاه دروازه دولت به‌طور خاص اطلاعی ندارم ممکن است ساخت و ساز به شکلی باشد که بوها را جمع‌آوری کند یا بحث فاضلاب سبب انتشار این بو باشد ولی  کمیسیون سلامت و محیط زیست این مسئله را با جدیت دنبال می‌کند.

خداکرمی

 

نظر شما