سرهنگ شاملو خبر داد؛

خرابکاران اتوبان کردستان دستگیر شدند!

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۷:۱۶
کد خبر: ۹۴۹۳۶۰
خرابکاران اتوبان کردستان دستگیر شدند!
رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان تخریب ۱۵ دستگاه خودرو در بزرگراه کردستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی شاملو در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: اواخر هفته گذشته گزارشی از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تخریب ۱۵ دستگاه خودرو در بزرگراه کردستان دریافت شد و بلافاصله تیمی از مأموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی به نشانی اعلامی اعزام و بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تخریب خودروها از محل گریخته بودند، عنوان کرد: تحقیقات میدانی پلیسی آغاز و بررسی‌های انجام شده حکایت از این داشت، ساعت ۲۳:۳۰ شب پنجشنبه نوزدهم دی ماه سه جوان ۲۵ الی ۳۰ ساله با حضور بر روی یکی از پل‌های عابر پیاده واقع بزرگراه کردستان، از بالای پل کیسه‌های شنی را که ظاهراً توسط شهرداری منطقه برای استفاده در روزهای برفی تعبیه شده بود، بر روی خودروی عبوری پرتاب می‌کردند و بلافاصله از محل وقوع گریخته اند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: در تحقیقات پلیسی، مأموران موفق شدند هویت و مخفیگاه یکی از متهمان را در محدوده شهرک غرب شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده را در اختیار مقام قضائی قرار دهند.

وی گفت: اولین متهم پرونده پس از مراقبت‌های ویژه پلیسی روز گذشته با دستور قضائی در مخفیگاهش دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس پایگاه سوم انتقال یافت.

شاملو با اشاره به اینکه متهم در پایگاه سوم به جرم خود به همکاری ۲ تن از پسر عموهایش اعتراف کرد، گفت: متهم در بازجویی‌های انجام شده انگیزه خود را جلب توجه و جذب مخاطب در فضای مجازی برای معروف شدن در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) اظهار داشت.

وی خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی متهم پس از تحقیقات تکمیلی به دادسرا معرفی و دستگیری سایر همدستان وی نیز در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت، در پایان کرد: شهروندانی که خودروی آنها در این حادثه دچار خسارت شده است می‌توانند برای پیگیری شکایت خود به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ واقع در خیابان بهشتی، خیابان عربعلی، میدان نیلوفر مراجعه کنند.

نظر شما