معاون امور جوانان خبر داد:

فراخوان اعزام تشکل‌های جوانان به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۵:۳۶:۵۹
کد خبر: ۹۴۹۳۶۷
فراخوان اعزام تشکل‌های جوانان به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
معاون امور جوانان با اشاره به اینکه حجم زیاد بارندگی در منطقه سیستان و بلوچستان موجب طغیان رودخانه‌های فصلی و جاری‌شدن سیلاب در تعداد زیادی از شهرستان‌های منطقه شده و خسارات زیادی به زیرساخت‌ها و منازل مردم وارد کرده است از فراخوانی خبر داد که در آن تشکل های جوانان برای کمک به مناطق سیل زده عازم خواهند شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد مهدی تندگویان گفت: این فراخوان در شبکه امداد و نجات تشکل های کل کشور  با حضور مستمر اعضای تشکل ها در منطقه و تهیه کالای مورد نیاز و تامین منابع مالی در امدادرسانی به مردم سیل زده صورت خواهد گرفت.

معاون وزیر ورزش با اشاره به حضور تیم قایق رانی در این مناطق یادآور شد: این تیم از استان مازندران به منطقه سیستان و بلوچستان عازم شده اند و تصور می کنیم با توجه به دسترسی دشوار به این مناطق، حضور تیم های قایقرانی موثر باشد.

تندگویان با بیان اینکه تشکل های جوانان می توانند پذیرای کمک های مردمی باشند، تصریح کرد: درخانه های جوانان هر استان تشکل ها آماده دریافت کمک های مردمی هستند و مجموع کمک ها را با همکاری هلال احمر بین سیل زدگان توزیع خواهند کرد. 

او از بازدید وزیر ورزش و جوانان در روزهای پایانی بهمن ماه خبر داد و گفت: وزارت ورزش و جوانان چندین برنامه برای مناطق سیل زده در دست اقدام دارد که امیدواریم بتواند به آبادانی این منطقه کمک کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز