سالانه ۶۰۰ تجهیز شهربازی در تهران پلمب می‌شود

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۴:۴۵
کد خبر: ۹۴۹۸۸۵
سالانه ۶۰۰ تجهیز شهربازی در تهران پلمب می‌شود
کارشناس مسئول مراکز تفریحی اداره‌کل استاندارد استان تهران گفت: سالانه ۶۰۰ تجهیز شهربازی بدلیل نداشتن استاندارد و مجوزهای لازم پلمب می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حسن فرحبخش، اظهار داشت: مجوزهای استاندارد تجهیزهای شهربازی یک ساله است که در طول سال سه بار بازدید دوره ای از آنها صورت می گیرد.

وی افزود: طی بازدیدهای هفته گذشته، چهار شهربازی از جمله فجر در محدوده ۱۵متری افسریه، شهربازی گلگشت در بلوار ابوذر منطقه ۱۵، شهربازی بازینو در خیابان نبرد شمالی و شهربازی بوستان شهدای گمنام در خیابان خاوران، بدلیل نداشتن مجوز استاندارد، پلمب شد.

کارشناس مسئول مراکز تفریحی اداره کل استاندارد استان تهران با اشاره به این که سال گذشته ۳۴ شهربازی در تهران پلمب شد گفت: از این تعداد ۷۰ درصد موفق به رفع نواقص و صدور مجوز مجدد شدند و ۱۰ درصد شهربازی را جمع کردند.

فرحبخش اضافه کرد: ۲۰ درصد از این شهربازی ها نیز هنوز پلمب هستند و اقدام به رفع نواقص نکرده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹۰ شهربازی در استان تهران فعال است گفت: این تعداد شهربازی سه هزار و ۲۰۰ تجهیزات دارند.

کارشناس مسئول مراکز تفریحی اداره کل استاندارد استان تهران ابراز داشت: سالانه پنج هزار مورد بازرسی از تجهیزهای شهربازی صورت می گیرد که به طور میانگین از هر تجهیز سه تا چهار بار بازدید می شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ۱۷ خط تله‌سی‌یژ و تله‌کابین در این استان وجود دارد که از این تعداد ۱۴ خط مجوز دارند و خطوط تله‌سی‌یژ پیست اسکی شمشک و تله‌کابین پیست آبعلی مجوز ندارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز