مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان خبر داد:

ورزشکاران و سمن‌ها در قالب یگان‌های امدادی برای کمک رسانی به سیل‌زدگان در حال آماده باش هستند/مجموعه ها و سالن های ورزشی استان جهت اسکان همشهریان سیلزده در اختیار ستاد بحران قرار دارد

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۸:۱۲:۰۱
کد خبر: ۹۵۰۱۳۶
ورزشکاران و سمن‌ها در قالب یگان‌های امدادی برای کمک رسانی به سیل‌زدگان در حال آماده باش هستند/مجموعه ها و سالن های ورزشی استان جهت اسکان  همشهریان سیلزده در اختیار  ستاد بحران قرار دارد
مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر در اختیار گذاشتن تمامی امکانات ورزشی به سیل‌زدگان گفت :ورزشکاران و جوانان عضو سازمان‌های مردم نهاد در قالب یگان های امداد با محوریت ستاد بحران سیستان و بلوچستان جهت کمک رسانی به همشهریان و مهمانان آماده باش هستند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ادهم کرد زابلی گفت: در پی شرایط جوی و بارندگی شدید و همچنین جاری شدن سیلاب در شهرستان‌های استان مجموعه‌ها و سالن‌های ورزشی جهت اسکان و ارائه خدمت به همشهریان در خدمت ستاد بحران قرار گرفته است.

وی افزود : با تاکید سلطانی فر ، روسای ادارات ورزش و جوانان به همراه هیات های ورزشی استان و سمن‌ها در حالت آماده باش برای اجرای تمامی اقدامات پیش بینی شده جهت مقابله با خطرات آبگرفتگی و سیل به ویژه در جنوب استان قرار دارند.

وی افزود:مجموعه ها و سالن های ورزشی استان جهت اسکان و ارائه خدمت به همشهریان در خدمت ستاد بحران قرار گرفته است.

کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد:ورزشکاران و جوانان عضو سازمان های مردم نهاد در قالب یگان های امداد با محوریت ستاد بحران سیستان و بلوچستان جهت کمک رسانی به همشهریان و مهمانان آماده باش هستند.

وی خاطرنشان کرد:تاکنون ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی و سمن‌های جوانان استان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به مردم سیل زده شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان ارسال کردند.

نظر شما