فردا متروی تهران رایگان است

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۹:۰۳
کد خبر: ۹۵۱۲۲۰
فردا متروی تهران رایگان است
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به برگزاری نماز جمعه این هفته پایتخت به امامت آیت‌الله‌ خامنه‌ای گفت: به منظور تسهیل در رفت‌وآمد نمازگزاران خدمات این شرکت در تمام خطوط از ساعت ۹:۳۰ روز جمعه رایگان خواهد‌ بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فرنوش نوبخت اظهار کرد: متروی تهران و حومه به منظور تسهیل در تردد شهروندان و نمازگزاران به محل اقامه نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، با آمادگی کامل پرسنل و استفاده حداکثری از امکانات خود، خدمات و سرویس‌های فوق العاده را در تمام خطوط ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی در خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت متروی تهران و حومه در روز جمعه 27 دی ماه 98 از ساعت 9:30 دقیقه صبح تا اقامه نماز رایگان است افزود: بعد از پایان نماز جمعه نیز مسافران از دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) به صورت رایگان می‌توانند برای رسیدن به مقاصد اولیه خود استفاده کنند.

نوبخت گفت: در این روز با توجه به حجم مسافر تعداد حرکت قطارها نسبت به برنامه روزهای تعطیل افزایش پیدا خواهد کرد تا نمازگزاران و مسافران گرامی راحت‌تر از این وسیله حمل و نقل ریلی ایمن، سریع و پاک استفاده کنند و در صورت نیاز نیز برای سرویس‌دهی مناسب‌تر به شهروندان و مسافران قطارهای فوق العاده در تمام خطوط اعزام می‌شود.

گفتنی است شهروندان گرامی به منظور دسترسی راحت‌تر به محل برگزاری نماز جمعه می‌توانند از ایستگاه‌های مصلی امام خمینی (ره) و شهید بهشتی واقع در خطوط یک و سه متروی تهران استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز