برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی فردا ۲۷ دی

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۱:۵۱:۰۶
کد خبر: ۹۵۱۲۹۴
برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی فردا ۲۷ دی
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: فردا جمعه ۲۷ دی ماه آزمون فراخوان طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی سال ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور، درباره آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدیران آینده تامین اجتماعی گفت: امشب پنج شنبه ۲۶ دی ماه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فراخوان طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی سال ۱۳۹۸ است. تا ساعت ۸ صبح امروز پنج شنبه ۲۶ دی ماه از ۷ هزار ۱۰۷ داوطلب شرکت کننده در این آزمون تعداد ۵ هزار و ۲۹۰ داوطلب نسبت به دریافت و پرینت کارت شرکت در این آزمون اقدام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور افزود: کارت ورود به جلسه این آزمون از ۲۴ دی ماه بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت نامی از کارت شرکت در آزمون خود و برگ شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از شرکت کنندگان هنوز کارت ورود به جلسه خود را دریافت نکرده اند برای تمامی آن‌ها پیامک ارسال شده است که نسبت به دریافت کارت تعجیل کنند.

توکلی در ادامه بیان کرد: این آزمون صبح روز جمعه ۲۷ دی ماه ۹۸ در مراکز استان‌ها برگزار می‌گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز