۱۲ نفر از کارگران پتروشیمی میاندوآب در یک حادثه خطرناک مصدوم شدند+جزئیات

۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۷:۲۵:۱۲
کد خبر: ۹۵۱۷۱۵
۱۲ نفر از کارگران پتروشیمی میاندوآب در یک حادثه خطرناک مصدوم شدند+جزئیات
مسوول فوریت‌های پزشکی میاندوآب گفت: بر اثر یک سانحه رانندگی ۱۲ نفر از کارگران و کارکنان شرکت پتروشیمی این شهرستان مصدوم شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اصغر پیروزنیا اظهار داشت: این حادثه امروز و بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری روآ با ۲ دستگاه مینی‌بوس حامل کارکنان پتروشیمی میاندوآب روی داد.

وی با بیان اینکه این تصادف در محور سرچم نرسیده به روستای «تورچی» اتفاق افتاد، افزود: طی تماس با  فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ میاندوآب، امدادگران اورژانس شهر باروق این شهرستان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

«پیروزنیا» اظهار داشت: بعد از تریاژ اولیه صحنه توسط نیروهای اورژانس، برای انتقال مصدومان درخواست نیروی کمکی شد که در نهایت پس از انجام اقدامات اولیه، ۱۲ مصدوم این حادثه به بیمارستان عباسی میاندوآب انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه حال عمومی تمامی مصدومان حادثه مساعد گزارش شده است بیان کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

طرح پتروشیمی میاندوآب با هدف تولید پلی‌اتیلن به ظرفیت اسمی ۱۷۵ هزار تن در سال در حال ساخت است و خوراک واحد از طریق خط لوله اتیلن غرب به مقدار تخصیص یافته ۱۴۰ هزار تن در سال تامین خواهد شد.

 مجتمع پتروشیمی میاندوآب معروف به واحد پلی اتیلن سنگین با سرمایه پنج هزار میلیارد ریال در مسیر جاده میاندوآب - سرچم در حال ساخت است و  هم‌اکنون در مرحله پیش‌راه‌اندازی قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز