وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

حضور جوانان داروی شفا بخش کشور است

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۰:۴۷:۵۲
کد خبر: ۹۵۱۹۲۳
حضور جوانان داروی شفا بخش کشور است
شریعتمداری گفت: باید گفت حضور جوانان در عرصه های مختلف، داروی شفا بخشی برای کشور ما خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در هفتاد و چهارمین جلسه ستاد ملی ساماندهی اجور جوانان گفت: بسیار خوشبختیم که فرصتی پیش آمد در وزات ورزش ورزش و جوانان حضور یافتیم، باید گفت انتخاب جوانان فرهیخته و اندیشمند در عرصه مدیریت عالی می تواند تحولی عظیم را رقم بزند همانطوری که در گام دوم انقلاب به عنوان سندی جامع ارائه شده موضوع جوانان نیز مهم است.

وی ادامه داد:باید گفت حضور جوانان در عرصه های مختلف، داروی شفا بخشی برای کشور ما خواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به اعتماد به جوان در سال اولیه پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: روزهای اول پیروزی انقلاب جوانان مسئولیت ها را برعهده داشتند، اگر مسئولان کشور همان توجهی که در اول انقلاب به جوان می‌شد را داشتند؛ قطعا شاهد پوست اندازی مسئولیت ها در زمان های مختلف بودیم.

شریعتمداری افزود: امروزه برخی از دوستان برای سرپدن پست های مدیریتی به جوانان، ریسک نمی‌کنند، در صورتیکه باید روحیه جوانگرایی وجود می‌داشت و حفظ می شد.

شریعتمداری در ادامه با بیان این موضوع که یکی از مهم ترین وعده های رئیس جمهور در دولت اول و دوم مبحث جوانگرایی بود، یادآور شد: باید مسیر جوانگرایی ادامه داده شود همانطوری که ما این‌مسیر را ادامه دادیم و نمونه بارز آن در وزارت تعاون و حضور اقای کبیری، معاون تعاون وزارتخانه است که امری مبارک است.

وی در‌پایان تصریح کرد: برای تحقق هدف جوانگرایی، از تبعیض مثبت استفاده خواهیم کرد. امیدوارم با امضای بخش اول این تفاهنامه و تشکیل کمیته پیگیری، قدم های عملیاتی را برداریم و ضمانت اجرایی داشته باشد تا روی کاغذ نماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز