مدیر اجرایی بنیاد خیریه زینب کبری (س)اعلام کرد:

برگزاری فوتسال به نفع کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۵:۲۹
کد خبر: ۹۵۳۴۷۳
برگزاری فوتسال به نفع کودکان بدسرپرست  و بی‌سرپرست
هنرمندان واقعی می‌توانند با اقدامات مثبت خود در جامعه اثر گذار باشند و فرهنگ یک جامعه را ارتقا دهند. جامعه آگاه و دانا می‌تواند توانمند شود. هنرمندان واقعی باید در برنامه‌های خیریه و عام‌المنفعه حضور پررنگ تری داشته باشند زیرا درد مردم، درد آنها است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مدیراجرایی بنیاد خیریه زینب  کبری (س)  روز دوشنبه در نشست خبری مسابقه فوتسال تیم ستارگان هنر ایران و بنیاد زینب کبری (س) اعلام کرد

 همه  عواید حاصل از  این  بازی به کودکان بد و بی سرپرست تحت حمایت بنیاد زینب کبری(س) اختصاص می یابد.

ساناز شکیبی ادامه داد: در این بنیاد کودکان به صورت شبه خانواده نگهداری می شوند و تمام تلاش ما این است که از طریق این بازی  این بنیاد را به مردم معرفی کرده و آنها را در جریان وضعیت و نیازهای کودکان بد و بی سرپرست قرار دهیم.

مدیر اجرایی این بنیاد خیریه تاکید کرد: حمایت از کودکان دارای نقص ایمنی، پویش لباس گرم، راه اندازی دو بازارچه خیریه فصلی به نفع کودکان، پویش کوله مهربانی که شامل ابزار مدرسه بود و کوله ها توسط خود خانم های سرپرست خانوار تحت پوشش انجمن ساخته و در میان کودکان کم برخوردار توزیع شد، بخشی از فعالیت های مرکز بوده است.

در ادامه این نشست هومن جوادی مسئول تیم ستارگان هنر ایران تصریح کرد: هدف ما از شرکت در این برنامه ها در حقیقت جلای روح خودمان است، از نظر درونی حال خوبی پیدا می کنیم. ضمن اینکه سعی داریم فعالیت های خیرخواهانه را در قالب مسابقات فوتبال به مردم معرفی کنیم.

وی ادامه داد: بازی از همین حالا برد - برد است و فقط در تلاش هستیم تا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

جوادی تصریح کرد: در روز انجام این بازی تیم ستارگان هنر به احترام و یادبود جان باختگان هواپیمای اوکراینی با بازوبند مشکی وارد زمین می شود.

وی درباره علت نام گذاری این تیم به «ستارگان هنر» گفت: ستاره بین عموم به معنی فرد معروف است اما این تیم با هدف حمایت از افراد کم برخوردار و خیریه ها شکل گرفت و معتقدیم به این شیوه به ستاره شدن نه معروف شدن می توانیم نزدیک شویم. در این مسیر اما تیم فوتبال شکل گرفت زیرا معتقدیم فوتبال می تواند باعث تزریق همبستگی و دلگرمی به جامعه شود.

سرمربی تیم «ستارگان هنر» نیز گفت: هشت سال است که کنار تیم «ستارگان هنر» هستیم و نزدیک به 700 بازی به نفع خیریه انجام داده ایم. خیلی از دوستان با وجود مشغله های زیاد اما با عشق این کار را انجام می دهند و حال خودمان خوب می شود.
محمدرضا مهدوی با اشاره به سخت شدن شرایط اجتماعی تاکید کرد: امیدواریم با انجام این بازی دل مردم را شاد کنیم و قدم مثبتی در راه خیریه و فرهنگ سازی کار خیرخواهانه برداریم.

پویا امینی بازیگر و عضو هیئت مدیره تیم «ستارگان هنر» نیز درباره این بازی تصریح کرد: این روزها اتفاقاتی رخ داد که گاهی شکاف میان مردم و هنرمندان کشور ایجاد شد که هم حال مردم و هم حال هنرمندان را مکدر کرد.

وی افزود: بدون شک هنرمندان نمی توانند به تنهایی باری از دوش مردم بردارند و امیدواریم هر چه زودتر دولتمردان کاری برای کاهش اتفاقات و مشکلات مردم انجام بدهند.

محمدرضا عیوضی خواننده و دیگر عضو تیم «ستارگان هنر» ادامه داد: نزدیک به چهار دهه است که این تیم حضور فعال دارد و خوشحالی این بچه ها و خانواده های کم برخوردار و تحت پوشش خیریه ها برای ما کافی است.

وی ادامه داد: در این میان حضور صدا وسیما برای پوشش این برنامه های خیریه و اطلاع رسانی به مردم کمرنگ است و اگر این اتفاقات رسانه ای شود شکاف میان مردم و هنرمندان نیز کاهش  پیدا می کند.

درد مردم درد هنرمندان  است

رئیس انجمن روابط عمومی ایران و یکی از خیران حاضر در این برنامه نیز گفت: مسئول دو چیز هستیم. مسئولیت اول حمایت و مراقبت از خودمان است و دیگری مسئولیت اجتماعی و انسانی مان است.

غلامرضا کاظمی دینان با بیان اینکه افراد باید نسبت به جامعه ای که در آن زندگی می کنند، مسئول باشند، ادامه داد: احساس مسئولیت نسبت به جامعه و مردمی که کنار ما زندگی می کنند و درک نیازهای آنها و کمک به افراد کم برخوردار، انسانیت هر  فردی را نشان می دهد.

وی تاکید کرد: بنیاد خیریه زینب کبری (س) حمایت های خوبی به کودکان بد و بی سرپرست ارائه می دهد و خیلی از این بچه ها سروسامان گرفته اند و زندگی خوبی دارند.

کاظمی دینان اضافه کرد: در این میان هدف از برگزاری مسابقات و برنامه هایی از این دست مثل مسابقه فوتبال، به این علت است که مردم بدانند هنوز در کشور مردم دوستی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته مقام هنرمندان ارزشمند شمرده می شود، خاطرنشان کرد: بعضی از هنرمندان این عنوان را یدک می کشند اما بحث من هنر و هنرمندان واقعی هستند که می توانند با اقدامات مثبت خود در جامعه اثرگذار باشند و فرهنگ یک جامعه را بالا ببرند.

این خیر افزود: جامعه آگاه و دانا که فرهنگ بالایی دارد می تواند توانمند شود. در نتیجه جامعه توانمند همیشه شاد است و به انحراف کشیده نمی شود. به همین علت هنرمندان واقعی همیشه در تلاش هستند که با خلق آثار وزین، پیام های خوب را به مردم برسانند. پیام خوب و درست می تواند جامعه را توانمند کند.

وی گفت: جامعه توانمند و آگاه همه مشکلات را می تواند پشت سرگذاشته و از موانع در جهت بالا کشیدن سطح فرهنگ و دانش خود بهره بگیرد. به همین دلیل شاید لازم باشد که هنرمندان واقعی در این برنامه های حضور پررنگ تری داشته باشند زیرا درد مردم، درد آنها است.

کاظمی دینان تاکید کرد: همیشه مسئله کمک مالی نیست. گاهی قدم برداشتن و حضور فرد می تواند لبخند شادی را به لب افراد کم برخوردار و نیازمند بنشاند.

وی خاطرنشان کرد: این کشور متعلق به همه ما است و باید برای ارتقا و آبادانی آن کنار هم بایستیم و قدم های مثبتی را برداریم.

مسابقه فوتسال تیم ستارگان هنر ایران و بنیاد خیریه زینب کبری(س) روز جمعه 28 بهمن ماه به نفع کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در باشگاه  پاس قوامین برگزار می شود و علاقه مندان می توانند بلیط این برنامه را از سایت تیوال تهیه کنند.

همه عواید حاصل از این بازی صرف کودکان بی سرپرست و بدسرپرست می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز