توسط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر صورت گرفت؛

اهدای ۱۳۵۰ بسته غذایی و پتو به سیل‌زدگان

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۷:۳۵
کد خبر: ۹۵۳۵۸۰
اهدای ۱۳۵۰ بسته غذایی و پتو به سیل‌زدگان
۱۳۵۰ بسته مواد غذایی، لوازم بهداشتی و پتو توسط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تهیه و پس از هماهنگی با مسئولان، در میان آسیب‌دیدگان سیل سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ روابط عمومی صندوق روستاییان و عشایر اعلام کرد: در نخستین ساعات پس از بارندگی شدید و طغیان رودخانه‌های فصلی در استان سیستان و بلوچستان که به جاری‌شدن سیلاب در تعداد زیادی از شهرها و روستاهای منطقه انجامید و خسارات زیادی به زیرساخت‌ها و منازل هموطنانمان در استان سیستان و بلوچستان وارد آورد، علی شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به استان‌های فارس، خراسان جنوبی، هرمزگان و کرمان دستور داد تا همه امکانات و تجهیزات صندوق را برای کمک به سیل‌زدگان بسیج نمایند.

در روزهای بعد و پس از تاکید محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با استفاده از شبکه کارگزاران خود که در بیش از ۶۰ منطقه استان سیستان و بلوچستان حضور دارند، توانست ضمن شناسایی دقیق نیازهای مردم سیل‌زده پس از هماهنگی با ستاد مدیریت بحران، اقلام مورد نیاز را در قالب ۱۳۵۰ بسته امدادی شامل مواد غذایی، لوازم بهداشتی و پتو، آماده و به منطقه ارسال کند.

بخش اول کمک‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر پس از هماهنگی با ارگان‌های امدادی ازجمله هلال احمر و ستاد مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان و با راهنمایی کارگزاران روستایی صندوق، با خودروهای مناسب به صعب‌العبورترین نقاط مناطق سیل‌زده بلوچستان ارسال شدند. روستاهای وشنام، تی پیری، منه بالا و پایین از توابع بخش زرآباد کنارک که تا آن لحظه به دلیل بسته بودن راه عبور، هیچ کمکی دریافت نکرده بودند، ۳۵۰ بسته غذایی و پتو دریافت کردند.

دومین محموله از کمک‌های غذایی و پتو بالغ بر ۱۰۰۰ بسته، پس از نیازسنجی دقیق، روز بعد به بخش‌های آهوران و لاشار ارسال و قسمتی از این هدایا با حضور مسئولان محلی و کریم یاوری، نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در منطقه سیل زده، در میان روستاهای صعب‌العبور کجک دردپ، هموتک بالا و پایین از توابع شهرستان نیکشهر توزیع شد.

سایر حمایت‌های صندوق از هموطنان سیل زده، خصوصاً کشاورزان، روستاییان و عشایر غیور کشور که عضو صندوق هستند، پس از نیازسنجی دقیق به آنان اختصاص می‌یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز