سردار اشتری در جمع خبرنگاران:

پلیس را باید در بحث‌های اقتصادی حمایت کرد

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۲:۵۵
کد خبر: ۹۵۳۵۸۶
پلیس را باید در بحث‌های اقتصادی حمایت کرد
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: پلیس را باید در بحث اقتصادی حمایت کنند تا بتوانیم خدمات بیشتری ارائه دهیم ما با یک برنامه مدون و مقتدارانه کار می کنیم و از سوی شخص رییس قوه قضاییه حمایت می شویم و تهدید پلیس هیچ اثری در این مسیر ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فرمانده نیروی انتظامی کشور در حاشیه نخستین همایش نقش پلیس در امنیت اقتصادس و رونق تولید در جمع خبرنگاران گفت: پلیس امنیت اقتصادی از شروع امسال رسما کار خودش را شروع کرده و تا به حال نیز خداروشکر موفق بوده، این موفقیت در قالب رسیدگی به پرونده های کوچک و بزرگ بوده است.همچنین در بیش از 50درصد از پرونده های کلان نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته ایم.

او ادامه داد: در حدود 13 گمرگ کشور نیروی پلیس امنیت اقتصادی مستقر است که این حضوربیشتر خواهد شد و سعی داریم با استفاده از ابزارهای پیشرفته با مفسدین اقتصادی مبارزه کنیم. کار باید بیشتر شود تا خواست مردم اجرا شود.

اشتری ادامه داد: در باند هایی که شناسایی شده افراد مختلف حضور داشتند که از جانب افراد مختلف حمایت می شدند که دستگاه قضایی جزئیات آن را به زودی اطلاع رسانی می کند.

وی در پایان گفت: پلیس را باید در بحث اقتصادی حمایت کنند تا بتوانیم خدمات بیشتری ارائه دهیم ما با یک برنامه مدون و مقتدارانه کار می کنیم و از سوی شخص رییس قوه قضاییه حمایت می شویم و تهدید پلیس هیچ اثری در این مسیر ندارد.

نظر شما